آخرین اخبار

29. آبان 1402 - 12:10   |   کد مطلب: 46664
فرمانده سپاه و بسیج مقاومت ناحیه اسدآباد خبر داد:
ارائه خدمات رایگان دندانپزشکی در درمانگاه شهید قهاری در هفته بسیج
فرمانده سپاه و بسیج مقاومت ناحیه شهرستان اسدآباد از ارائه خدمات رایگان به مردم در درمانگاه شهید قهاری خبر داد و گفت: قرار است در این درمانگاه با تأمین مواد اولیه دندانپزشکی از سوی سپاه و در اختیار گذاشتن پزشک دندانپزشک از سوی دانشکده علوم پزشکی موجبات خدمات رایگان دندانپزشکی را فراهم کنیم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی اجتماعی سیاسی «آوای سیدجمال»، امیدعلی الیاسی پیش از ظهر امروز در دیدار با بسیجیان، مسئولان ادارات و نهادها، نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان اسدآباد که به مناسبت هفته بسیج و در اولین روز از این هفته در دفتر امام جمعه این شهرستان برگزار شد، با اشاره به سالروز تشکیل بسیج میلیونی به فرمان امام خمینی(ره) و تبریک این ایام، گفت: بسیج برای مردمی کردن نظام در بین اقشار مختلف جامعه در دفاع از خاکریزهای متعدد انقلاب اسلامی شکل گرفت و در عرصه‌های مختلف نقش‌آفرین بوده است.

 

وی با بیان اینکه بسیج از مردم و درکنار مردم است، افزود:ما در بسیج رویکردهای جهادی در خدمت، امید و تبیین داریم که این وظیفه همه ما مسئولان از فرماندار و رؤسای ادارات تا ما فرماندهان و امام جمعه است.

 

فرمانده سپاه و بسیج مقاومت ناحیه شهرستان اسدآباد به برگزاری میز خدمت در محلات مختلف در مناسبت‌های مختلف اشاره کرد و افزود: برطرف کردن مشکل مردم وظیفه همه مسئولان بوده که کاری ارزشمند است.

 

وی با اشاره به راه‌اندازی درمانگاه شهید قهاری توسط مؤسسه درمان بسیجیان استان همدان با اقدام عام‌المنفعه و خیرخواهانه آقای قاسم نجفی در اهدا ساختمان درمانگاه به سپاه، افزود: در این درمانگاه قرار است با تأمین مواد اولیه دندانپزشکی از سوی سپاه و در اختیار گذاشتن پزشک دندانپزشک از سوی دانشکده علوم پزشکی موجبات خدمات رایگان دندانپزشکی را فراهم کنیم.

 

الیاسی افزود: البته در کنار این خدمات رایگان دندانپزشکی، بحث حمایت از بیماران صعب‌العلاج را هم داریم.

 

وی بیان دستاورد و عملکرد نظام در هر حوزه‌ای کاری مسئولان را یک رویکرد خواند و افزود: باید تبیین گفتمان انقلاب اسلامی و عملکرد نظام در حوزه شهرستانی انجام شود.

 

فرمانده سپاه و بسیج مقاومت ناحیه شهرستان اسدآباد افزود: این قدام می‌تواند جلوی کار دشمن که به دنبال تصویرسازی  غیر واقعی از نظام اسلامی است و هدف یأس و ناامیدی را در پی دارد، بگیرد.

انتهای پیام/ن
 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal