آخرین اخبار

29. آبان 1402 - 12:18   |   کد مطلب: 46665
امام جمعه شهرستان اسدآباد گفت: بسیج یعنی انسانی که گوسفند و سیب‌زمینی نیست و نسبت به ظلم و نسل‌کشی متفاوت باشد، چرا که عقل، فهم و درک دارد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی اجتماعی سیاسی «آوای سیدجمال»،  حجت‌الاسلام مرتضی موحدی پیش از ظهر امروز در دیدار با بسیجیان، مسئولان ادارات و نهادها، نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان اسدآباد که به مناسبت هفته بسیج و در اولین روز از این هفته در دفتر امام جمعه این شهرستان برگزار شد، با اشاره به اینکه ما در حق خدا و قرآن اجحاف کرده‌ایم و قدر آن را ندانسته‌ایم، اظهار کرد: خدا به خوبی در قرآن بهتر زندگی کردن و لذت بردن از آن را برای ما تبیین کرده است.

وی با اشاره به اینکه  در نماز جمعه  به لحاظ وجود ملائکه نورانیت خاصی هست، گفت: مطلبی که از تریبون نماز جمعه عنوان می‌شود، متفاوت است چرا نورانیت گونه ای است، با هیچ برنامه سیاسی و فرهنگی قابل قیاس نیست.

 

امام جمعه شهرستان اسدآباد ادامه داد: اجتماع نماز جمعه متفاوت است چراکه خدا آن را تدبیر کرده و آنقدر اهمیت آن بالاست،  در قرآن سوره‌ای به نام آمده است.

 

وی با بیان اینکه در روز جمعه باید معامله و تفریح  و کار را کنار گذاشت و در صف نماز جمعه نشست، افزود: نماز یومیه با مخلفات شیرین آن و به اول وقت خواندن، حضور قلب و دعاهایش می‌ارزد.

 

حجت‌الاسلام موحدی با تأکید بر اینکه نظام اسلامی با نماز جمعه و لذت جمعه با خواندن این نماز  جمعه معنا پیدا می‌کند، افزود: رضایتمندی از زندگی هنر است و وظیفه داریم در این اجتماع عظیم حاضر شویم.

 

وی با بیان اینکه دشمن تمام تلاش خود را کرده که ایجاد ناامیدی کند، افزود: الان جوان ما ناامید شده چرا که فضای مجازی او را ناامید کرده البته آینده روشن است و روز به روز روشن‌تر خواهد شد.

 

امام جمعه شهرستان اسدآباد با بیان اینکه مردم ایران به آرمان‌های بلند خود خواهد رسید، افزود: غزه امروز زجر می‌کشد و خون می‌دهد، کودک فلسطینی زیر آوار مانده اما خداوند به موقع آنان را کمک می‌کند و امروز در حال هنرنمایی است.

 

وی  با اشاره به اینکه ایستادگی و مقاومت لت غزه هم عظمت اسلام و هم خباثت سردمداران نانجیب غرب و رژیم صهیونیستی را نشان می‌دهد، افزود: ماهیت سران نانجیب غرب باید به عالم معرفی شود.

 

حجت‌الاسلام موحدی پرداختن به شبهات در سطح جامعه مورد تأکید قرار داد و افزود: هفته بسیج فرصتی برای پاسخگویی به شبهات است.

 

وی تأکید کرد: بسیج یعنی اینکه انسان گوسفند نیست، فهم و درک و عقل دارد، سیب‌زمینی نیست که نسبت به ظلم و نسل‌کشی متفاوت باشد.

 

امام جمعه شهرستان اسدآباد با بیان اینکه باید حرکت و انسجام بسیج منسجم‌تر باشد، افزود: این فرهنگ بسیج بود که مقابل زیاده‌خواهان جهان ایستاد و  انقلاب را صادر کرد، البته که امروز بسیج امام(ره) بسیج جهانی شده است.

 

وی با تأکید بر اینکه ما پرچمدار بسیج و میراث‌دار بسیج هستیم، افزود:  شهید حاج قاسم سلیمانی محصول بسیج است  و باید افتخار کنیم که ما را بسیجی حساب کنند.
حجت‌الاسلام موحدی با بیان اینکه باید فرزندان‌مان را تشویق کنیم که بسیجی باشند، افزود: باید نقش خود را در بسیج بهتر و بیشتر نشان دهیم و جز  زمینه‌سازان حضرت ولی‌عصر(عج) باشیم.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal