آخرین اخبار

1. آذر 1402 - 11:02   |   کد مطلب: 46688
رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی اسدآباد خبر داد:
رونمایی از کتاب نویسنده اسدآبادی با موضوع «علوم تربیتی»
رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان اسدآباد با اشاره به رونمایی کتاب نویسنده بومی این شهرستان با عنوان «آشنایی با دانش علوم تربیتی و شاخه های آن در ایران»، گفت: در حال حاضر دو نسخه از این کتاب در کتابخانه عمومی شهید رجایی موجود است.

مهدی مرادیان‌تمجید در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال» از  رونمایی کتاب «آشنایی با دانش علوم تربیتی و شاخه های آن در ایران» در شهرستان اسدآباد خبر داد و گفت: این کتاب دارای محتوا و اطلاعات مفیدی از رشته علوم تربیتی است که راهنمای مناسبی برای علاقمند به این رشته باشد.

 

وی با بیان اینکه نویسنده کتاب «آشنایی با دانش علوم تربیتی و شاخه های آن در ایران» زهرا صفدری از نویسندگان بومی شهرستان اسدآباد است.

 

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان اسدآباد افزود: کتاب «آشنایی با دانش علوم تربیتی و شاخه های آن در ایران» توسط انتشارات آبدانان در سال ۱۴۰۱ و در ۱۸۵ صفحه چاپ شده است که دارای هفت فصل است.

 

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر دو نسخه از کتاب «آشنایی با دانش علوم تربیتی و شاخه های آن در ایران» در کتابخانه عمومی شهید رجایی موجود است که توسط نویسنده کتاب به کتابخانه اهدا شده ست.

 

مرادیان‌تمجید یادآور شد: آئین رونمایی از این کتاب نویسنده اسدآبادی به مناسبت هفته کتاب با حضور معاون عمرانی فرماندار، رؤسای اداره کتابخانه‌های عمومی، بهزیستی، اعضای محفل ادبی رویش در محل کتابخانه عمومی شهید رجایی این شهر انجام شد.

وی همچنین گفت: با توجه به حمایت امید کاویار، دادستان و حسین‌علی شرکائی فرماندار شهرستان اسدآباد از حوزه کتاب و کتابخانه‌های عمومی این شهرستان در همایش انجمن‌های کتابخانه‌های عمومی استان همدان که با حضور با حضور دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و استاندار همدان برگزار شد، تقدیر شد.

وی افزود: ندا سیاسی، کتابدار کتابخانه عمومی شهید رجایی اسدآباد نیز به عنوان کتابدار برتر استان مورد تجلیل قرار گرفت.
انتهای پیام/ن
 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal