آخرین اخبار

4. آذر 1402 - 7:46   |   کد مطلب: 46712
بخشدار پیرسلمان شهرستان اسدآباد با بیان اینکه عملیات اجرایی پروژه حفر دو حلقه چاه آب شرب روستای چهارچشمه در بخش پیرسلمان با اجرای ۵۰۰ متر شبکه خط انتقال آب تا مخزن، تهیه شناور، تجهیزات و خط انتقال برق انجام شده، گفت: برای اجرای این پروژه بالغ بر ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار هزینه صرف شده است.

محمود فیروزبخت در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری اجتماعی «آوای سیدجمال»  بهره‌برداری از دو حلقه چاه آب شرب در روستای چهارچشمه از توابع بخش پیرسلمان شهرستان اسدآباد خبر داد و اظهار کرد: این امر با پیگیری‌های مستمر در روند انجام پروژه‌های عمرانی در سطح بخش پیرسلمان همت شرکت آب و فاضلاب اسدآباد با استفاده از پیمانکاران بومی شهرستان انجام شد.

وی با بیان اینکه حفر دو چاه آب  روستای چهارچشمه در راستای رفع مشکلات آب شرب این روستا بوده، افزود: این روستا تحت پوشش شرکت آب و فاضلاب نبوده است.

 

بخشدار پیرسلمان شهرستان اسدآباد تصریح کرد: روستای چهارچشمه از توابع بخش پیرسلمان دارای جمعیتی بالغ بر ۶۰ نفر شامل بر ۱۷ خانوار است که از سنوات گذشته در انتظار حل مشکل آب بودند.

 

وی خاطرنشان کرد: عملیات اجرایی پروژه حفر دو حلقه چاه آب شرب و اجرای ۵۰۰ متر شبکه خط انتقال آب تا مخزن، تهیه شناور، تجهیزات، خط انتقال برق و غیره با اعتباری بالغ بر ۷۰۰ میلیون تومان به اتمام و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

 

فیروزبخت افزود: پس از وارد مدار شدن دو حلقه چاه آب شرب در روستای چهارچشمه، با پیگیری‌های مستمر صورت گرفته علمیات اجرایی تجهیز و تأمین آب شرب روستای چشمه‌علی در دستور کار قرار گرفت و طی روزهای آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

 

بخش پیرسلمان شهرستان اسدآباد یکی از بخش‌های این شهرستان است که در روستای چهارچشمه حفر دو چاه آب شرب انجام و در روستای چشمه‌علی هم در دستور کار قرار گرفته است.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal