آخرین اخبار

4. آذر 1402 - 9:44   |   کد مطلب: 46714
دهیار روستای طویلان‌سفلی اسدآباد خبر داد:
وجود 100 قرآن‌آموز در روستای طویلان‌سفلی اسدآباد
دهیار روستای طویلان‌سفلی شهرستان اسدآباد از برگزاری محفل قرآنی به مناسبت هفته بسیج در این روستا خبر داد و گفت: این روستا دارای هزار نفر جمعیت است که از این تعداد 100 نفر قرآن‌آموز هستند.

حسن میرویسی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال» با گرامیداشت هفته بسیج، اظهار کرد: به همین مناسبت در این هفته محفل انس با قرآن در روستای طویلان‌سفلی برگزار شد.

 

وی برگزاری محافل قرآنی در روستای طویلان‌سفلی را یکی از برنامه‌ها در طول سال خواند و افزود:  این روستای تعداد ۱۰۰ نفر قرآن‌آموز دارد که در ایام مختلف با برگزاری محفل قرآنی به مناسبت‌های متلف اقدام می‌کند.

 

دهیار روستای طویلان‌سفلی شهرستان اسدآباد افزود: بسیج روستا در اجرای  برنامه‌های ملی، مذهبی  و مناسبت‌ها همکاری بسیار خوبی دارد و در این هفته هم  محفل قرآنی برپا شده است.

 

وی برگزاری محافل قرآنی با هدف ترویج فرهنگ قرآنی را مهم‌ترین عامل تربیتی و راه سعادت و کمال انسانیت خواند و گفت: آشنایی مردم به ویژه جوانان و نوجوانان را با مفاهیم و آموزه‌های قرآن کریم و تربیت صحیح و آداب و رسوم دینی در سایه آشنایی با قرآن، تعالیم مکتب حیات‌بخش اهل‌بیت(ع) و ارزش‌های انقلابی میسر است.

 

میرویسی بیشتر مشکلات بشر امروزی را دوری از تعالیم و مفاهیم قرآنی دانست و گفت: در صورتی که عامل به دستورات قرآنی داشته باشیم، آسیب‌های اجتماعی و گرفتاری‌های ما هم کمتر خواهد شد.

 

وی خاطرنشان کرد: همه ما در هر جایگاهی وظیفه داریم برای اعتلای فرهنگ ناب اسلامی و معارف و حیانی تلاش داشته باشیم و این وظیفه بسیار افتخارآمیز خواهد بود.

 

روستای طویلان‌سفلی یکی از بزرگترین روستاهای شهرستان اسدآباد در ۳۴ کیلومتری این شهرستان قرار گرفته که دارای مردمی خونگرم با گویش کرد هستند، این روستا دارای حدود هزار نفر جمعیت است که از این تعداد ۱۰۰ نفر قرآن‌آموز دارد.
انتهای پیام/ن

تصاویر تکمیلی: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal