آخرین اخبار

4. آذر 1402 - 12:56   |   کد مطلب: 46717
کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: دمای صبحگاهی هوای برخی از نقاط استان از فردا یکشنبه تا اواسط هفته تا سه درجه سانتیگراد افزایش می یابد.

به گزارش آوای سیدجمال، به نقل از ایرنا روح الله زاهدی  افزود: بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه های پیش یابی هواشناسی، آسمان بیشتر نقاط استان همدان در ۲۴ ساعت آینده صاف تا قسمتی ابری پیش بینی می شود و از فردا شاهد ابرناکی در آسمان استان خواهیم بود.

وی ادامه داد: با افزایش ابرناکی انتظار بارش پراکنده و خفیف در استان از اواخر وقت یکشنبه تا روز دوشنبه پیش بینی می شود و این سامانه بارشی خفیف بیشتر در مناطق غربی استان فعال است.

زاهدی اظهار کرد: دمای هوای نقاط مختلف استان همدان همگی منفی بود و دما در شهر همدان به سه درجه سانتیگراد زیر صفر رسید.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: وزش باد موجب پایداری هوا به ویژه در مناطق شهری و صنعتی شد و فردا هم به دلیل وزش باد شدید شاهد هوای پاک خواهیم بود.

زاهدی خاطرنشان کرد: سرعت وزش باد که از روز دوشنبه استان را فرا می گیرد به ۵۰ تا ۶۰ کیلومتر بر ساعت در برخی از نقاط استان می رسد.

وی افزود: همدان، فامنین و رزن با سه درجه سانتیگراد زیر صفر و اسدآباد ، بهار و نهاوند با ۱۵ درجه سانتیگراد بالای صفر به ترتیب سردترین و گرم ترین نقاط استان همدان را طی ۲۴ ساعت گذشته ثبت کردند.

وی اظهار کرد: بیشینه و کمینه دمای هوای شهر همدان نیز در این مدت با ۱۴ سانتیگراد بالای صفر و سه درجه سانتیگراد زیر صفر به ثبت رسیده است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal