آخرین اخبار

6. آذر 1402 - 15:35   |   کد مطلب: 46738
مدیر اجرایی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان :
6 ماه از تدفین شهید گمنام در شهر پالیز در انتظار یک جانمایی!
مدیر اجرایی شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان با بیان اینکه در شهر پالیز اسدآباد هنوز در جانمایی زمین برای تدفین شهید گمنام مشکل داریم، گفت: مسئولان اگر مکانی را در نظر دارند با قید فوریت اعلام کنند، اگر نه این شهید گمنام در همدان یا درگزین به خاک سپرده شوند.

به گزارش خبرنگار فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»، هادی آزادی امروز در جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان اسدآباد که در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، از نگاه خیر خانواده شهید محمودی در اهدا زمین برای تدفین شهید گمنام قدردانی کرد و گفت: با درخواست شهید گمنام از سوی بخشدار و جمعی از اهالی شهر پالیز و نامه درخواست فرماندار در این زمینه، موضوع در کمیته تدفین شهدای گمنام استان مطرح و بررسی و این امر از اردیبهشت‌ماه کلید خورد.

 

وی افزود: در حال حاضر بعداز 6 ماه هنوز جانمایی مکان تدفین این شهید گمنام در شهر پالیز اسدآباد به نتیجه نرسیده است.

 

مدیر اجرایی شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان با بیان اینکه در سال‌جاری 12 درخواست شهید گمنام در کل استان داشتیم، افزود: براساس اولویت‌بندی توانستیم تنها 5 موقعیت را از ستاد کل نیروهای مسلح بگیریم و از این تعداد تنها یک مورد به نتیجه رسیده و اعلام کردند که اگر سازه این یادمان مهیا و فراهم نباشد، عملاً شهید گمنامی اختصاص داده نمی‌شود.

 

وی با بیان اینکه در کبودرآهنگ و همدان شهدای گمنام محل تدفین مشخص شده است، افزود: این درحالی است که در اسدآباد هنوز در جانمایی زمین هم مشکل داریم، مسئولان اگر مکانی را در نظر دارند با قید فوریت اعلام کنند اگر نه این شهید گمنام در همدان یا درگزین به خاک سپرده شوند.

 

آزادی افزود: اگر زمینی برای تدفین شهید گمنام معارض داشته باشند، به نتیجه نخواهیم رسید و شهید گمنام را در جای دیگر تدفین خواهیم کرد.

 

انتهای پیام/ن  

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal