آخرین اخبار

6. آذر 1402 - 19:56   |   کد مطلب: 46739
در بازدید مسئولان از جانمایی تدفین شهید مطرح شد؛
شهید گمنام به پالیز نمی‌آید+تصاویر
دو مکانی که برای تدفین شهید گمنام در شهر پالیز جانمایی شده بود، مورد تأیید مسئولان استانی قرار نگرفت.

به گزارش خبرنگار فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»، امروز تعدادی از مسئولان استانی و شهرستانی از جانمایی دو مکان منتخب برای تدفین شهید گمنام بازدید کردند.

یکی از این دو مکان اهدایی خانواده شهید بود و دیگری مکانی بود که قرار است به عنوان پارک احداث شود، البته بنا به گفته شهردار شهر پالیز 60 معارض دارد.

البته بعداز اینکه مسئولان از دو مکان جانمایی شده شهر پالیز برای تدفین شهید گمنام به نتیجه نرسیدند، از دو مکان احتمالی تدفین شهید گمنام در پارک شهید رجایی و پارک ملت شهر اسدآباد هم بازدید کردند که قرار بر این شد یکی ازاین دو مکان انتخاب و تدفین این شهید گمنام صورت بگیرد.
 

در این بازدید مدیر اجرایی شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان، نماینده کمیته جستجوی مفقودین در همدان، فرماندار، شهردار شهر پالیز، رئیس بنیاد شهید، رئیس شورای اسلامی شهر اسدآباد و پالیز، معاون فرهنگی سپاه اسدآباد، بخشدار مرکزی، خبرنگار پایگاه خبری آوای سیدجمال و صداوسیما هم حضور داشتند.

 
درخواست تدفین یک شهید گمنام در شهر پالیز از اردیبهشت ماه امسال کلید خورده و تاکنون 6 ماه از آن می‌گذرد، حال پیشنهاد رسانه به مسئولان این است، با توجه به اینکه پارک ملت شهر اسدآباد در مسیر عبور زائران کربلا قرار گرفته و فضای باز و مناسبی برای اجرای برنامه‌های فرهنگی است، می‌تواند بهترین گزینه برای ایجاد یادمان شهید گمنام باشد. ناگفته نماند این فضا به دلیل نبود چنین بسترهای فرهنگی خالی از جمعیت و به تبع مکانی برای افراد معتاد می‌شود که با این اقدام فرهنگی قطعاً حضور مردم بیشتر و توجه به پارک هم از سوی شهرداری بیشتر خواهد بود، کماینکه پارک شهید رجایی هم به دلیل قرار گرفتن در وسط شهر و وجود مقبره عبدالله راشد در آن با تذکرات امام جمعه و پیگیری رسانه به همت شورا و شهرداری مورد توجه قرار گرفته است و باید دیگر فضاها هم با وجود یادمان‌هایی چون شهدای گمنام مورد توجه قرار بگیرد.
 
 انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal