آخرین اخبار

7. آذر 1402 - 13:30   |   کد مطلب: 46748
مدیرکل ورزش و امور جوانان استان پاسخ دهد؛
تغییر نام استخر شهیدسلیمانی اسدآباد به نام آزادی!
در اقدامی نادرست و نابخردانه، تابلوی استخر شهید سلیمانی شهر اسدآباد در مجموعه ورزشی این شهر پایین آمد و نام آزادی بر آن قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار اجتماعی ورزشی پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»، لحظاتی قبل فیلم و عکسی از استخر سرپوشیده «شهید سلیمانی» شهر اسدآباد به دست این رسانه رسید که حاکی از تغییر نام آن به نام آزادی دارد.

 

در این اقدام نابخردانه و نادرست تابلوی استخر با نام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به پایین آمده است و در بیلبوردی که به جای آن تابلو نصب شده، نام آزادی به شهید سلیمانی نشر داده شده است.

 

شهید حاج قاسم سلیمانی از سرداران به نام و بزرگ انقلاب اسلامی است و اگرچه با این نوع ناتوی فرهنگی نامش از یادها نخواهد رفت اما این اقدام از سر جهل و نادانی و یا سهوی هم باشد، اقدامی نادرست، نابخردانه و غیرقابل گذشت است و باید مدیرکل اداره ورزش و امور جوانان استان همدان پاسخگوی این اقدام باشد.

 

استخر سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در ۱۹ بهمن سال ۱۳۹۸ یکبار در دوره خدمت نماینده اسبق مجلس و دولت روحانی به صورت نمایشی به افتتاح رسیده بود و بار دیگر در دوره نمایندگی نماینده فعلی مجلس افتتاح و آغاز به کار کرد.
انتهای پیام/ن

 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal