آخرین اخبار

11. آذر 1402 - 9:41   |   کد مطلب: 46776
وزیر آموزش و پرورش اعلام کرد که با جلب نظر اعضای ستاد تعلیم و تربیت شورای عالی انقلاب فرهنگی، قرار بر این شد که سقف سنی ورود به دانشگاه فرهنگیان دو سال بیشتر شود و از این رو همه داوطلبان زیر ۲۴ سال علاقمند به رشته معلمی می‌توانند در فرصت باقی مانده در کنکور اختصاصی "تربیت معلم" ثبت‌نام کنند.

به گزارش آوای سیدجمال، به نقل از ایسنا، رضامراد صحرایی درباره جلب نظر اعضای ستاد تعلیم و تربیت شورای عالی انقلاب فرهنگی برای افزایش سقف سنی ورود دانشجو به دانشگاه فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی اظهارکرد: در کنکور امسال و دو سال گذشته، سن ۲۴ سال حداکثر سن ورود به دانشگاه فرهنگیان بود درحالی که این سقف سنی در مصوبه شورای عالی آموزش و پرورش ۲۲ سال است.

وی با بیان اینکه در ستاد تعلیم و تربیت نیز ۲۲ سال سن به عنوان سقف سنی ورود به دانشگاه فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی تصویب شده است، ادامه داد: از این رو در دفترچه کنکور ۱۴۰۳ نیز سن ۲۲ سال به عنوان سقف سنی ورود به دانشگاه فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی قید شد و همین سن به سازمان سنجش اعلام شده است.

وزیر آموزش و پرورش در عین حال توضیح داد: بعد از تماس‌های مکرر داوطلبان عزیز و کسانی که علاقمند به رشته شریف معلمی هستند، طی دو روز گذشته گفت‌وگوهایی با دبیر محترم شورای عالی انقلاب فرهنگی و دیگر افراد مرتبط با ستاد تربیت داشتیم. اجمالا به نظر می‌آید که موافقت دوستان جذب شده است تا در کنکور پیش رو همانند کنکور پیشین عمل کنیم و اعمال سقف سنی ۲۲ سال برای ورود به دانشگاه فرهنگیان از کنکور سال ۱۴۰۴ اجرا شود.

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal