آخرین اخبار

12. آذر 1402 - 8:41   |   کد مطلب: 46787
مسئول دارالقرآن شهید وارسته اسدآباد از برگزاری محفل انس قرآن‌کریم با حضور بیش ۵۰۰ فعال قرآنی دانش‌آموز در اسدآباد خبر داد.

به گزارش آوای سیدجمال، بیژن نصرتی اظهار کرد: در راستای ترویج فرهنگ قرآنی در بین دانش‌آموزان و تشویق فعالان قرآنی دانش‌آموز، محفل انس با قرآن در اسدآباد برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این رویداد قرآنی به همت اداره تبلیغات اسلامی، اداره اوقاف و امور خیریه و اداره آموزش‌وپرورش شهرستان و با حضور ۵۰۰ فعال و دانش‌آموزلان علاقمند به قرآن کریم از ۱۵ مدرسه در ۲ مقطع تحصیلی اول و دوم متوسطه برگزار می‌شود.

نصرتی بیان کرد: محفل قرآنی با حضور علیرضا رحمانی‌، مهدی زائری و ابوالفضل زارع سلیمانی در رشته حفظ و با اجرای مسعود صفری از قاریان برتر استانی روز دوشنبه ۱۳ آذرماه ساعت ۱۰ صبح در مسجد جامع اسدآباد برگزار می‌شود.

وی در ادامه از کمبود برگزاری محفل‌های قرآنی در شهرستان‌ گفت و ادامه داد: در سال گذشته یک محفل قرآنی در بهمن‌ماه به مناسبت پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شد و امسال نیز تاکنون این اولین محفل انس با قرآن کریم در شهرستان اسدآباد است که برگزار می‌شود. محفل انس قرآن‌کریم ویژه بانوان نیز در بهمن‌ماه امسال برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal