آخرین اخبار

15. آذر 1402 - 14:30   |   کد مطلب: 46820
مسئول بسیج رسانه استان همدان خبر داد:
شرکت 29 رسانه استان همدان در رویداد «جام رسانه‌ای امید»
مسئول بسیج رسانه استان همدان از مشارکت 29 رسانه استان همدان در رویداد «جام رسانه‌ای امید» خبر داد و گفت: این تعداد رسانه‌ ۵۵۰ اثر امیدآفرین در قالب‌ها و محورهای «جهاد خدمت»، «جهاد تبیین» و «جهاد امیدآفرینی» تولید کردند.

به گزارش خبرنگار فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»، ناصر قوامی‌مشفق در جمع خبرنگاران با اشاره به انجام رویداد «جام رسانه‌ای امید» در استان همدان، گفت: در این رویداد که با مؤلفه‌های اصلی  و محورهای جهاد خدمت، جهاد تبیین و جهاد امیدآفرینی برگزار شد، ۲۹ رسانه استانی و همکاری اداره کل روابط عمومی استانداری مشارکت داشتند.

 

وی با بیان اینکه رویداد «جام رسانه‌ای امید» در راستای تحقق  منویات مقام معظم رهبری در حوزه ماموریتی رسانه در تراز انقلاب اسلامی با اولویت جهاد تبیین برگزار شد، افزود: در همین راستا نشان دادن قله‌ها و دستاوردهای  نظام جمهوری اسلامی با تولیدات رسانه‌ای فاخر ابزاری برای مقابله با تحریف رسانه‌ای دشمن و همچنین ایجاد امید در بین آحاد مردم است.

 

مسئول بسیج رسانه استان همدان افزود :۲۹ رسانه استانی با تولید ۵۵۰ اثر امیدآفرین در بازه زمانی تعیین شده و در قالب‌ها و محورهای ذکر شده در برگزاری هرچه بهتر این رویداد مشارکت داشتند.

 

وی با بیان اینکه به جز تولید و انتشار آثار در رسانه‌های رسمی، قریب به هزار و 300  هشتک با عنوان #پیشرفت_همدان نیز تولید و منتشر شده، خاطرنشان کرد: از بین آثار ارسالی ۱۵۶ اثر به مرحله نهایی داوری با شاخصه‌های اشاره  شده به دبیرخانه کشوری رویداد جام رسانه‌ای امید ارسال شده تا برترین‌های استانی نیز مشخص شود.

 

قوامی‌مشفق افزود: امید است که همچون گذشته اهالی رسانه استان درخشش خوبی در بخش کشوری جام داشته باشند.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal