آخرین اخبار

16. آذر 1402 - 11:39   |   کد مطلب: 46826
مدیر توزیع برق شهرستان اسدآباد خبر داد:
وجود هزار و 500 کیلومتر شبکه برق در اسدآباد
مدیر توزیع برق شهرستان اسدآباد با اشاره به اینکه در راستای رسیدن به اهداف راهبردی شرکت توزیع برق، چهار محور خدمات مشتری مداری، ارتقاء بهره‌وری و هوشمندسازی توزیع برق انجام می‌شود، گفت: در این شهرستان هزار و 500 کیلومتر شبکه توزیع برق وجود دارد.

سهراب عسگری‌نویدیان در گفتگو با خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»، با اشاره به وجود هزار و 500 کیلومتر شبکه توزیع برق در سطح شهرستان اسدآباد، گفت: در این شهرستان برای 42 هزار مشترک فعال برق تأمین شده است.

وی اظهار کرد: در راستای خدمات‌رسانی تعداد 57 نفر پرسنل به صورت مستقیم و تعداد 40 نفر نیرو در قالب پیمانکار در مدیریت توزیع برق شهرستان اسدآباد به کارگیری شده‌اند.
 

 

مدیر توزیع برق شهرستان اسدآباد با بیان اینکه در راستای رسیدن به اهداف و استراتژی‌های راهبردی شرکت توزیع برق، چهار محور شاخص خدمات‌رسانی ارائه می‌شود، افزود: این محورها شامل  مشتری مداری و ارتباط مستمر و دوسویه با مشترکین، افزایش و ارتقاء بهره‌وری و افزایش قابلیت اطمینان شبکه و هوشمندسازی توزیع برق است.

 

وی گفت: در راستای مشتری‌مداری، ارتباط مستمر و دو سویه با مشترکان برق، مطالبات مانده بدهی‌های سنواتی از سالیان قبل در تمامی تعرفه‌ها وصول شده است که در این زمینه رتبه اول را کسب کرده‌ایم.

 

عسگری‌نویدیان با بیان اینکه در راستای جهاد خدمت 36 جلسه میز خدمت در مساجد اصلی و 30 جلسه بازدید میدانی توسط مسئولان از روستاها و محله‌های کم برخوردار برگزار شده، افزود: در راستای مدیریت و رعایت الگوی مصرف برق با تفاهم‌نامه مشارکت و همکاری به میزان 75 میلیارد ریال تخفیف به مشترکان اعمال شده است.
 

 

وی از راه‌اندازی سامانه‌های برخط و غیر حضوری در قالب نرم افزارهای «برق من» و «سامانه تلفنی 121» برای کاهش مراجعات حضوری مشترکان برق خبر داد و گفت: سامانه‌های سامد و سمات هم به منظور پاسخگویی سریع‌تر و رفع مشکلات ناشی از درخواست‌ها و شکایات مردمی ایجاد شده است.

مدیر توزیع برق شهرستان اسدآباد با بیان اینکه در راستای افزایش و ارتقاء بهره‌وری برق سه هزار ساعت دوره‌های آموزشی متنوع برای پرسنل  این اداره برگزار شده، افزود: در این زمینه علاوه بر بازدید از کلیه ادارات، مشترکین پرمصرف صنعتی، خانگی، سایر مصارف، بروشورهای مدیریت مصرف و پیامک‌های مصرف بهینه توزیع و ارسال شده است.
 

 

وی از کشف و جمع‌آوری حدود 207 مورد برق غیرمجاز و اعمال جرائم و برخوردهای قضایی خبر داد و افزود: با این اقدامات رتبه اول کاهش تلفات انرژی برق در استان همدان را کسب کردیم.
 

 عسگری‌نویدیان در خصوص افزایش قابلیت اطمینان شبکه برق هم گفت: هشت کیلومتر شبکه فرسوده با کابل‌های خودنگهدار در راستای متعادل‌‌سازی بار و کاهش خاموشی‌ها تعویض شده است.

وی همچنین از تعویض 140 اصله پایه فرسوده و اصلاح 55 کیلومتر شبکه توزیع برق  در شهرستان خبر داد و گفت: این امر در راستای مقاوم‌سازی و بالابردن قابلیت اطمینان شبکه انجام شده است.
 

 مدیر توزیع برق شهرستان اسدآباد به نصب 100 دستگاه چراغ جدید و تعویض 300 دستگاه چراغ LED با چراغ‌های فرسوده و قدیمی در راستای تأمین روشنایی معابر مناسب و مدیریت مصرف برق اشاره کرد.

 

وی بهینه‌سازی و پایداری شبکه‌های توزیع در قالب افزایش قدرت پست‌های عمومی، احداث نقاط مانوری، بهره‌برداری از تمامی توان شبکه، ایجاد تعادل و رفع ناپایداری و ضعف ولتاژ مشترکین، راه‌اندازی دفاتر اقماری در بخش‌های چهاردولی و پیرسلمان در راستای کاهش مدت زمان خدمات‌رسانی و رفع به موقع مشکلات شبکه و پاسخگویی مناسب به مشترکین، تأمین برق مشترکین جدید در قالب احداث 28 پست هوایی را از دیگر خدمات این اداره برشمرد.

عسگری‌نویدیان گفت: در راستای هوشمندسازی توزیع برق هم تعویض 622 دستگاه تابلو جدید و هوشمند با تابلوهای قدیمی، تعویض 235 دستگاه کنتور هوشمند جدید برای چاه‌های کشاورزی به منظور مشارکت در مدیریت مصرف برق انجام شده است.

وی همچنین از نصب و راه‌اندازی 12 دستگاه کلید قدرت قطع‌کننده هوشمند بر روی فیدرهای حساس خبر داد.
انتهای پیام/ن
 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal