آخرین اخبار

17. آذر 1402 - 13:43   |   کد مطلب: 46833
امام جمعه اسدآباد با اشاره به پیش‌رو بودن انتخابات، گفت: پس پرده از زندگی شخصی افراد را روی دایره فضای مجازی ریختن گناه کبیره است و آثار سؤ دارد، باید انتقاد منصفانه و نقدها درست باشد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»، حجت‌الاسلام مرتضی موحدی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ۱۷ آذرماه در مسجد جامع شهر اسدآباد، نمازگزاران را به رعایت تقوای الهی توصیه کرد و گفت: طبق آیاتی قرآنی مسخره کردن ممنوع است، همدیگر را نباید با القاب بد صدا کنید، سؤظن نداشته باشید.
 

وی با اشاره به پیش‌رو بودن انتخابات، تصریح کرد: تقوا را در ایام انتخابات رعایت کنید، هر کاندیدایی که دیگری به پایین می‌کشد، خود پایین است، وگرنه کاندیدایی که بالاست، نیازی به پایین کشیدن دیگری ندارد.

 

امام جمعه اسدآباد فضای مجازی را برای مطالبه‌گری درست یک بستر و فرصت خواند و افزود: اینکه در فضای مجازی کانالی داشته باشیم و هر حرفی بزنیم، درست نیست چرا که خدایی هست و خداوند از مثقال ذره هم نمی‌گذرد.

وی با بیان اینکه جامعه‌ای که در آن مسخره کردن باشد، تنزل پیدا می‌کند، گفت: جامعه رشید جامعه‌ای است که درست نقد و انتقاد کند. البته حق دارید بعضی مسئولان ضعف دارند و باید ضعف‌ها گفته شود، برخی مسئولان نازک نارنجی هستند، ضعف‌های خود را نمی‌بینند و با یک انتقاد بهم می‌ریزند، اشکالی ندارد ضعف‌ها گفته شود اما مسخره کردن درست نیست و جامعه را خراب می‌کند.

حجت‌الاسلام موحدی تأکید کرد: جزئیات و پس پرده از زندگی شخصی افراد را روی دایره فضای مجازی ریختن گناه کبیره است و آثار سؤ دارد؛ بنابراین انتقادات منصفانه باشد.
 
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal