آخرین اخبار

18. آذر 1402 - 12:49   |   کد مطلب: 46846
معاون توسعه حل اختلاف استان همدان با بیان اینکه حدود ۳۵۰ پرونده توسط رئیس دیوان عدالت اداری کشور و هیئت همراه در همدان بررسی شد، گفت: بازه زمانی که برای به نتیجه رسیدن پرونده‌ها پیش‌بینی می‌شود بین دو هفته تا یک‌ماه است.

به گزارش آوای سیدجمال، به نقل از عصر همدان سید هادی مصطفوی  با اشاره به حضور رئیس دیوان عدالت اداری کشور به همدان، گفت: در روز اول سفر شخص رئیس دیوان عدالت اداری کشور به همراه تیم قضائی به مشکلات مردم رسیدگی کردند.

وی با بیان اینکه در روز دوم سفر کارگروه‌های تخصصی در استانداری، علوم‌پزشکی، آموزش و پرورش و اداره کار برگزار شد، افزود: موضوعاتی که در پرونده‌ها و شکایت مردم و شهروندان نسبت به موضوعات مختلف وجود داشت در این جلسات مطرح و آنچه که از نظر قانونی نیاز بود کارکنان رعایت کنند در جلسات تخصصی بیان شد.

معاون توسعه حل اختلاف استان همدان خاطرنشان کرد: برای مراجعات عمومی حدود ۲۰۰ نفر قبل از سفر مسئولان ثبت نام کرده بودند که به نوبت همه تقاضاها مشخص و بررسی شدند.

مصطفوی با اشاره به اینکه حدود ۱۵۰ نفر هم به صورت غیر ثبت‌نامی درخواست ملاقات و بررسی پرونده‌های خود را داشتند، تصریح کرد: پرونده‌های این افراد نیز توسط رئیس دیوان عدالت اداری کشور و تیم قضائی رسیدگی شد.

وی با بیان اینکه پاسخ‌دهی به مراجعه کنندگان در چند بخش مطرح بود، گفت: تعدادی از مراجعه‌کنندگان پرونده داشتند که دستور برای تسریع بررسی پرونده‌های این افراد صادر شد، افرادی هم بودند که پرونده نداشتند و راهنمایی شدند که پرونده تشکیل دهند و سپس از چه راهی موضوع را پیگیری کنند.

معاون توسعه حل اختلاف استان همدان ادامه داد: برخی از افراد نیز مواجه بودند با پرونده‌هایی که رأی آن صادر شده بود اما اجرایی نشده بود، این موضوع هم یا از سوی مراجع اداری بود که بحث استنکاف مطرح بود و بخشی هم بخاطر عدم پیگیری بود که دستورات لازم صادر شد.

مصطفوی با تاکید براینکه یکی از نقاط قوت این سفر، بررسی پرونده‌های ثبت‌نامی توسط مجمع دیوان عدالت اداری بود، عنوان کرد: همین موضوع باعث شد که به محض حضور در همدان روند پرونده و کیفیت رسیدگی به فردی که حاضر شده بود اعلام شود.

وی در پایان گفت: بازه زمان که برای به نتیجه رسیدن پرونده‌ها مورد پیش‌بینی است بین دو هفته تا یک‌ماه است.

انتهای خبر/

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal