آخرین اخبار

19. آذر 1402 - 13:34   |   کد مطلب: 46855
مسئول مور فرهنگی سپاه ناحیه اسدآباد از برگزاری 13 عنوان مراسم عزاداری و شام غریبان شهادت حضرت فاطمه(س) با حضور پیکر مطهر شهید گمنام در این شهرستان خبر داد و گفت: استقبال از شهید گمنام از خیابان 15 خرداد در روز 24 آذر آغاز و در روز 26 آذر مراسم تشییع و تدفین او در پار ملت شهر اسدآباد انجام خواهد شد.

مهدی مرادی‌منظور در گفتگو با خبرنگار فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی«آوای سیدجمال» جزئیات مراسم و برنامه‌های استقبال، تشییع و تدفین پیکر مطهر شهید گمنام در اسدآباد را اعلام کرد و گفت: این مراسمات و برنامه‌ها درایام فاطمیه دوم و همزمان با شب و روز شهادت حضرت زهرا(س) در این شهر انجام خوهد گرفت.

 

 

وی با بیان اینکه مراسم استقبال از یک شهید گمنام در روز 24 آذرماه خواهد بود، افزود: این مراسم همزمان با نماز مغرب و عشاء  از خیابان 15 خرداد به سمت مسجد حضرت فاطمه‌الزهرا(س) انجام می‌شود.

 

مسئول امور فرهنگی سپاه ناحیه اسدآباد افزود: در ادامه مراسم استقبال از شهید گمنام در همان شب 24 آذرماه ساعت 20:30 دقیقه پیکر مطهر شهید گمنام به مسجد موسی‌بن جعفر(ع) در شهرک فرهنگیان منتقل و در جمع مردم آن منطقه قرار خواهد گرفت.

 

وی یکی از برنامه‌های جانبی استقبال و تشییع شهید گمنام در اسدآباد را حضور پیکر این شهید در مدارس خواند و گفت: در این راستا دو برنامه مجزا ویژه دانش‌آموزان دختر و پسر در سالن اجتماعات مجتمع آموزشی خلیج فارس برگزار می‌شود که پیکر مطهر شهید در روز 25 آذرماه ساعت 8 صبح مورد استقبال دانش‌آموزان دختر و ساعت 10:30 دقیقه برنامه برای دانش‌آموزان پسر خواهد بود.  

 

مرادی‌منظور به برگزاری مراسم عزاداری شهادت حضرت فاطمه(س) در دانشگاه سیدجمال‌الدین اسدآبادی در روز 25 آذرماه اشاره کرد و گفت: این مراسم رأس ساعت9:30 دقیقه انجام و پیکر شهید گمنام در جمع دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه قرار خواهد گرفت.

 

وی با بیان اینکه در ایام فاطمیه دوم امسال هشت مراسم عزاداری شهادت حضرت فاطمه(س) در روز 25 آذرماه برگزار می‌شود که مزین به وجود مبارک پیکر شهید گمنام خواهد بود، افزود: این مراسم‌های عزاداری ساعت 14:30 در مسجد امام حسن مجتبی(ع) روستای چنارعلیا، ساعت 20 در مسجد علی بن ابیطالب(ع) شهر اسدآباد، همزمان با نماز مغرب و عشا در مسجد جامع شهر اسدآباد، ساعت 21 در مسجدولیعصر(عج) شهرک جانبازان، ساعت 15:30 حسینیه امام حسن مجتبی(ع) مسجد جامع شهر اسدآباد ویژه بانوان، همزمان با نماز ظهر و عصر در مسجد محله جنت‌آباد شهر پالیز برگزار می‌شود.

 

مسئول امور فرهنگی سپاه ناحیه اسدآباد با بیان اینکه مراسم شام غریبان حضرت فاطمه(س) و شهید گمنام در شب 26 آبان همزمان با نماز مغرب و عشاء در مسجد جامع شهر اسدآباد برگزار می‌شود، یادآور شد: مراسم تشییع شهید گمنام نیز در همان روز همزمان با روز شهادت حضرت زهرا(س) ساعت 8:30 دقیقه صبح از مسجد علی بن ابیطالب(ع) به سمت پارک ملت این شهر انجام خواهد شد.
انتهای پیام/ن 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal