آخرین اخبار

22. آذر 1402 - 8:23   |   کد مطلب: 46882
در راستای خدمات زیرساختی به روستاها انجام شد؛
اجرای طرح آبرسانی و بهسازی تا مدرترین ایستگاه مخابراتی در یک روستا
بخشدار پیرسلمان شهرستان اسدآباد با اشاره به اقدامات و خدمات زیرساختی مورد مطالبه اهالی روستای چشمه‌علی، گفت: طرح آبرسانی به این روستا شامل حفر دو حلقه چاه آب شرب و ۴۰۰ متر شبکه خط انتقال آب تا مخزن اجرا شده است.

محمود فیروزبخت در گفتگو با خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»، از بهره‌برداری از دو حلقه چاه آب شرب در روستای چشمه‌علی خبر داد و گفت: این روستای چشمه‌علی از توابع بخش پیرسلمان است که جز روستاهای غیر تحت پوشش شرکت آب و فاضلاب محسوب می‌شد، در راستای رفع مشکلات آب شرب این روستا اقدام به اجرای طرح آبرسانی کرده‌ایم.
 

 

وی با بیان اینکه تحت پوشش قرار گرفتن روستای چشمه‌علی در شرکت آب و فاضلاب، از سال‌های گذشته باقیمانده بود، افزود: با اجرای طرح آبرسانی به این روستا مشتمل بر حفر دو حلقه چاه آب شرب و اجرای ۴۰۰ متر شبکه خط انتقال آب تا مخزن، تهیه شناور، تجهیزات، خط انتقال برق و غیره با اعتباری بالغ بر ۷۰۰ میلیون تومان عملیات اجرایی پروژه به اتمام و مورد بهره‌برداری اهالی قرار و قابل افتتاح است.
 

 

بخشدار پیرسلمان شهرستان اسدآباد خاطرنشان کرد: با اجرای طرح آبرسانی، جمعیتی بالغ بر ۱۱۰ نفر شامل ۳۵ خانوار از نعمت آب شرب بهره‌مند می‌شوند.
 

 

وی با بیان اینکه پس از سال‌های طولانی اقدامات و خدمات مهم زیرساختی در روستای چشمه‌علی از توابع دهستان کلیایی که مورد مطالبه اهالی بوده، صورت گرفته است، گفت: این اقدامات شامل آسفالت راه ارتباطی روستای چشمه‌علی در سال‌جاری به طول ۳.۵ کیلومتر، تأمین آب شرب روستا است‌.

فیروزبخت استقرار ماشین‌آلات سنگین بنیاد مسکن برای اولین‌بار و آغاز عملیات بهسازی و تأمین اعتبار لازم از محل اعتبارات ۱۴۰۲ و اجرا در سال ۱۴۰۳، نصب مدرترین ایستگاه BTS  تلفن همراه به نام سایت چشمه‌علی با پوشش ۱۴ روستای دهستان کلیایی و افتتاح توسط وزیر وقت ارتباطات به صورت بر خط و غیره را از دیگر اقدامات برشمرد.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal