آخرین اخبار

22. آذر 1402 - 12:48   |   کد مطلب: 46886
در روز شهادت حضرت زهرا(س)؛
پارکی که لاله‌ای در آن خواهد رویید
سرپرست شهرداری شهر اسدآباد از آماده‌سازی مکان تدفین پیکر شهید گمنام در پارک ملت این شهر خبر داد و گفت: متولی پارک ملت شهرداری است و به صورت 24 ساعته نگهبان دارد.

علی‌حسن‌ امیدی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال» از آماده‌سازی پارک ملت شهر اسدآباد برای تدفین پیکر شهید گمنام توسط شهرداری این شهر خبر داد و گفت: پیش از این قرار بود تدفین پیکر این شهید گمنام در شهر پالیز انجام شود که با توجه به نبود شرایط، این اتفاق میمون و مبارک برای شهر اسدآباد رقم خورد و پیکر این شهید والامقام همزمان با 26 آذرماه، سالروز شهادت حضرت زهرا(س) در پارک ملت این شهر به خاک سپرده خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه دو هفته به ما فرصت دادند که مکان دفن پیکر شهید گمنام را آماده‌سازی کنیم، افزود: زیرسازی پارک را برای این اقدام انجام شده و باکس مربوط به پیکر شهید و المان موقت آن آماده شده است.

 

سرپرست شهرداری شهر اسدآباد از ساخت المان جدید برای شهید گمنام در آینده خبر داد و گفت: زیر سازی برای المان جدید هم انجام شده و بعداز مراسم تشییع و تدفین شروع به انجام طراحی و ساخت آن خواهیم کرد.

 

وی با بیان اینکه برنامه های فرهنگی مربوط به استقبال و تشییع و تدفین را سپاه انجام می‌دهد، افزود: آماده‌سازی محل مراسم، جایگاه سخنران و خبرنگاران، پذیرایی مراسم برعهده شهرداری است که در حال تدارک آن هستیم.

 

امیدی در خصوص ایجاد امنیت پارکی که پیکر شهید گمنام در آن خواهد بود، گفت: متولی پارک شهرداری است و نگهبان به صورت 24 ساعته دارد.

 

حال با توجه به وجود پیکر شهید گمنام که قرار است در روز 26 آذرماه همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(س) در پارک ملت شهر اسدآباد آرام بگیرند،  انتظار می‌رود شهرداری من‌بعد به پارک ملت توجه بیشتر و در پاکسازی و فضای سبز و رسیدگی به آن اقدام کند.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal