آخرین اخبار

23. آذر 1402 - 10:28   |   کد مطلب: 46894
مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان همدان:
بارش برف در گردنه‌های استان همدان
مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان همدان از ادامه بارش برف در گردنه‌ها و محورهای کوهستانی استان همدان خبر داد و گفت: هموطنان با اطلاع از وضعیت جوی با شماره‌گیری سامانه‌های گویای ۱۴۱ و مجهز کردن خودرو به تجهیزات زمستانی سفر کنند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»، مهرداد آهکی با بیان اینکه بارش برف در محورهای کوهستانی استان از ساعت پایانی روز چهارشنبه ۲۲ آذرماه به صورت پراکنده آغاز شده، گقت: طبق پیش‌بینی سازمان هواشناسی سامانه بارشی تا روز جمعه در سطح استان فعال خواهد بود.

 
وی با تأکید بر پرهیز از سفرهای غیرضروی، از هموطنان خواست در صورت ضرورت سفر حتماً با شماره‌گیری سامانه‌های گویای ۱۴۱ از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای کشور مطلع شوند و حتماً خودرو خود را به تجهیزات زمستانی علی‌الخصوص زنجیر چرخ مجهز کنند.
 

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان همدان افزود: بارش برف در گردنه‌های اسدآباد محور همدان-کرمانشاه، سوباشی محور همدان-بیجار، گرمک محور رزن-اوج،  دولایی محور تویسرکان-جوکار، و محور ملایر-اراک محدوده روستای چشمه علی محمد به صورت پراکنده ادامه دارد.
 

وی یادآور شدد: تمامی محورهای استان همدان به جز محور فرعی و کوهستانی گنجنامه-تویسرکان باز و تردد به صورت عادی و روان در جریان است.
انتهای پیام/ن
 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal