آخرین اخبار

23. آذر 1402 - 14:49   |   کد مطلب: 46900
مدیر اجرایی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان با بیان اینکه پیکر شهید گمنام مربوط به اسدآباد به تهران بازگردانده می‌شود تا آزمايش DNA او دوباره تکرار شود، گفت: تدفین پیکر این شهید با چند روز تأخیر انجام خواهد شد.

  هادی آزادی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال» با بیان اینکه ر 37 نقطه کل کشور که قرار بود تدفین پیکر شهدای گمنام در روز شهادت حضرت زهرا(س) انجام شود، چند روز بعداز این ایام به خاک سپرده خواهد شد، اظهار کرد: تدفین پیکر شهید گمنام اسدآباد هم با تأخیر قطعاً انجام می‌شود.

 

وی با بیان اینکه شهرداری اسدآباد زحمت خود را در آماده‌سازی محل تدفین پیکر شهید گمنام کشیده است، افزود: تهران نظرش این بود که پیکر شهید بازگردد و آزمايش DNA  او دوباره تکرار شود که در شناسایی شهید کمک شود.

 

مدیر اجرایی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان با اشاره به بارندگی‌ هوا که مانع تکمیل یادمان شهید گمنام شده، گفت: با این روند شهرداری فرصت تکمیل یادمان برای شهید گمنام را خواهد شد.

 

بر این اساس مراسم تشییع پیکر شهید گمنام در شهر اسدآباد از 24 آذرماه در خیابان 15 خرداد به سمت مسجد حضرت فاطمه(س) انجام و به قوت خود باقی است و پیکر مطهرش به برخی مساجد، حسینیه‌ها، مدارس و روستاها در میان مردم گرداننده خواهد شد و تدفین او که قرار بود در روز شهادت حضرت فاطمه(س) انجام شود، به تأخیر و به روز دیگر موکول خواهد شد.

 

اسدآباد دارای سه شهید گمنام بود که در گلزار شهدا و ورودی شهر در پارک شهید مدنی(جنگلی) آرمیده‌اند و با قدوم مبارک پیکر این شهید به تعداد چهار شهید گمنام خواهد رسید، البته پیش از این هم یک شهید گمنام در سال گذشته به نام شهید  حمیدرضا ترابی شناسایی شده است.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal