آخرین اخبار

24. آذر 1402 - 14:00   |   کد مطلب: 46902
امام جمعه اسدآباد با بیان اینکه گریه حضرت زهرا(س) برای احقاق حق ولی و بیدار شدن مردم بود، گفت: امروز وظیفه همه ما فاطمیون این است که ظلم صهیونیست خبیث را افشا کنیم، بی‌تفاوت نباشیم، اینان شیطانند و می‌خواهند سر مردم کلاه بگذارند، البته دنیا با این خباثت‌ها، به ماهیت پلید آنان پی‌ برده است.

به گزارش خبرنگار فرهنگی سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»، حجت‌الاسلام مرتضی موحدی در خطبه‌های نماز جمعه ۲۴ آذرماه این هفته شهرستان اسدآباد با تأکید بر رعایت تقوای الهی و دوری از گناهان و اشاره به ایام فاطمیه دوم، گفت: امام صادق(ع) از جمله آنانی که زیاد گریه کردند را حضرت آدم(ع)، حضرت یعقوب(ع)، حضرت یوسف(ع) و حضرت فاطمه(س) و امام سجاد(ع) دانست، و اما دشمنان چه کردند که دخت پیامبر(ص) شب و روز گریه کرد؟

وی با بیان اینکه گریه حضرت زهرا(س) برای احقاق حق ولی  و بیدار شدن مردم بود، تصریح کرد: فاطمیه، ایامی است که رسالت بیداری و دغدغه‌مندی و اهمیت دینی را در پی دارد، باید پای حق ایستد و به ظلم بی‌تفاوت نبود. حضرت زهرا(س) شب و روز گریه کرد تا فتنه را افشا و مقابل ظلم ایستاده‌اند و این درسی برای ماست.

امام جمعه اسدآباد با تأکید بر امروز وظیفه همه ما فاطمیون این است که ظلم صهیونیست خبیث را افشا کنیم، بی‌تفاوت نباشیم،گفت: اینان شیطانند و می‌خواهند سر مردم کلاه بگذارند، البته دنیا با این خباثت‌ها، به ماهیت پلید آنان پی‌ برده است.

وی با بیان اینکه فعالان عرصه فضای مجازی باید فرصت میدان مجازی غنیمت شمرده و دشمن درجه یک اهل ایمان را به معرفی کنند، افزود: آمریکای جنایتکار تلاش می‌کند که این رژیم غاصب مرده را حفظ کند، خار را عزیز کند اما نمی‌تواند؛ وعده قرآن حق است، صهیونیست همیشه خار است، آتش روشن می‌کند اما خدا آن را خاموش می‌کند.

 

حجت‌الاسلام موحدی با بیان اینکه هفته گذشته سازمان می‌خواست قطعنامه آتش‌بس تصویب کند اما آمریکای ملعون از حق وتو خود برای این رژیم منحوس صهیونیست استفاده کرد و نگذاشت این رخ دهد، افزود: باید در رسانه اعلام کرد یک صهیونیست است، این درحالی است که این رژیم کودک‌کش است.

 

وی با تکرار این شعار به حق امام خمینی(ره) که فرمود: آمریکا شیطان بزرگ است، گفت: اگر آمریکا شیطان نبود، از رژیم کودک‌کش حمایت نمی‌کرد، ما هم شعار همیشگی‌مان «مرگ بر آمریکا» را تکرار می‌کنیم.

امام جمعه اسدآباد با بیان اینکه رژیم غاصب صهیونیست در حال غرق شدن است و هیأت حاکمه پلید آمریکا را به جهنم خواهد برد، افزود: آنان می‌گویند ما فکر می‌کردیم رژیم ما شکست‌ناپذیر است اما دروغ بوده است.

 

وی به ایستادگی ملت غیور غزه اشاره کرد و گفت: آنان چون پولاد استوار، محکم و صبور در مقابل ددمنشی ایستاده‌اند و قطعا این ایستادگی پیروزی به دنبال دارد و شاهد اضمحلال صهیونیست غاصب خواهیم بود.

 

مردم اسدآباد بار دیگر مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا را سر دادند.

حجت‌الاسلام موحدی با اشاره به ورود میهمانی از دوران دفاع مقدس به دیار سیدجمال، گفت: این شهدای گمنام پرستوهای عشق‌اند که با آمدنشان دل ما را فاطمی و عطر مهدوی می‌کنند، ایثار و از خودگذشتگی علوی و حسینی را برای ما به ارمغان دارند، فرصتی است که کوچک و بزرگ جامعه با حضور در مراسم استقبال از این پرستوها نور بگیریم.

 

وی بااشاره به دلیل نامگذاری ۲۶ آذرماه با عنوان سالروز حمل و نقل، گفت: در سال ۱۳۶۱ در بنادر حدود ۱۰۰ کشتی کالاهای اساسی داشتند و نیاز به کمک کامی‌ون‌ها برای بارگیری بود که رانندگان با اشاره و فرمان امام(ره) به میدان آمدند و عرصه ایثار و ازخودگذشتگی را به نمایش گذاشتند.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal