آخرین اخبار

27. آذر 1402 - 10:03   |   کد مطلب: 46924
یک روحانی در اسدآباد با بیان اینکه شهدا و رزمندگان اسلام در عملیات کربلای ۵ با رمز یا زهرا(س) پیروز شدند، گفت: دلبری شهید مردم را متحول می‌کند آن هم شهیدی که نه نامش و نه نشانش را می‌دانند اینها عظمت شهید است.

به گزارش خبرنگار فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»، حجت‌الاسلام محمد تشکینی روز گذشته در مراسم وداع مردم شهرستان اسدآباد با یک شهید گمنام در میدان غدیر این شهر، با اشاره به سالروز شهادت حضرت زهرا(س)، گفت: بانوی دوعالم حضرت فاطمه(ع) برای مظلوم گریه می‌کر‌د و می‌فرمود که نمی‌تواند «در مقابل مظلوم ساکت بمانم»، او برای مظلومیت حضرت علی(ع) بسیار اشک می‌ریخت و نوحه‌سرایی می‌کرد..

 

وی با اشاره به جنگ در غزه، تصریح کرد: امروز در جهان اسلام حوادث رخ می‌دهد، برخی که خود را مسلمان می‌دانند در مقابل مظلوم سکوت کرده و به ظالم هم کمک کردند.

 

این روحانی در اسدآباد با بیان اینکه شهید گمنام امروز ما مصداق بارز حرکت حضرت فاطمه(س) است که وقتی دید دشمن بعثی به دنبال تصرف خاک کشورش است، نتوانست بی‌تفاوت بماند، افزود: او و رزمندگان اسلام نگذاشتند یک وجب از خاک ایران به دست دشمن بیفتد، جان خود را کف دست گذاشت و مقابل دشمن ایستاد و جان فدا شد.

 

وی با اشاره به استقبال و تشییع باشکوه مردم از شهید گمنام، گفت: چطور می‌شود مردم اینگونه عاشقانه دور این شهید بی‌نام و نشان بچرخند و شیدایی کنند، دلبری شهید مردم را متحول می‌کند آن هم شهیدی که نه نامش و نه نشانش را می‌دانند اینها عظمت شهید است.

 

حجت‌الاسلام تشکینی با خوش آمدگویی به شهید، اظهار کرد: شهید گمنام شرمنده‌ایم که نتوانسته‌ایم حق شهیدان ادا کنیم، ما از  زیارت تو سیر نمی‌شویم و تو را به خدا می‌سپاریم.

وی با بیان اینکه شهدا و رزمندگان اسلام در عملیات کربلای ۵ با رمز یا زهرا(س) پیروز شدند، گفت: امروز مردم باشکوه شهید گمنام را تشییع کردند و اما حضرت علی(ع) ام‌ابیها را غریبانه تشییع و به خاک سپرد و این نشان از مظلومیت اوست.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal