آخرین اخبار

28. آذر 1402 - 10:06   |   کد مطلب: 46936
معاون آموزش حوزه علمیه صاحب‌الزمان(عج) برادران اسدآباد:
مشکلات جامعه از تجمل‌گرایی است
معاون آموزش حوزه علمیه صاحب‌الزمان(عج) برادران اسدآباد با بیان اینکه امروز تمام مشکلات جامعه ما از حب دنیا، حقوق‌های نجومی و تجمل‌گرایی است، گفت: در راستای حل مشکلات هر کسی به وسع و جایگاه خود باید قدمی بردارد.

به گزارش فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»، حجت‌الاسلام علی امیدی‌نژاد در جمع اهالی منطقه شهرک جانبازان در مسجد ولی‌عصر(عج) شهر اسدآباد یکی از حق‌های که بر گردن انسان است را حق‌الناس خواند و گفت: امروز تمام مشکلات جامعه ما از حب دنیا، حقوق‌های نجومی و تجمل‌گرایی است که جامعه را بیچاره کرده است.

 

وی بااشاره به اینکه برخی دم از مشکلات می‌زنند و آن را به گردن انقلاب و ولایت فقیه می‌ندازند و می‌گویند انقلاب برای ما چه کرده، افزود: باید از آنان پرسید شما برای انقلاب چه کرده‌اید، برای حل مشکلات چه گامی برداشته‌اید؟، بنابراین هر کسی به وسع و جایگاه خود باید قدمی در راستای حل مشکلات در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی بردارد.

 

معاون آموزش حوزه علمیه صاحب‌الزمان(عج) برادران اسدآباد بااشاره به روایاتی از ائمه اطها(ع) و مشکل تربیتی کودکان و نوجوانان، گفت: راحت‌طلبی موانع تربیت فرزندان ماست و اگر می‌خواهیم ولایت مانند دوران حضرت علی(ع)، حضرت موسی(ع) و حضرت فاطمه(س) تنها نماند باید از حب دنیا دست بکشیم.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal