آخرین اخبار

30. آذر 1402 - 9:44   |   کد مطلب: 46950
از 23 تا پایان آذر ماه صورت گرفت؛
اجرای طرح نظارت بر بازار شب یلدا
رئیس اداره دامپزشکی شهرستان اسدآباد با اشاره اجرای طرح نظارت بر بازار شب یلدا از جمله رستوران‌های داخل شهری و بین راهی، سردخانه‌ها، خودروهای حمل و مراکز عرضه فرآورده‌های خام دامی، گفت: این امر از 23 آذر امسال شروع و تا پایان آذر ماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»، بهروز وثوقی‌کیا از آغاز طرح نظارت بر بازار شب یلدا خبر داد و گفت: در راستای طرح تشدید نظارت بر بازار شب یلدا از مراکز تولید، عرضه و نگهداری مواد خام دامی از 23 آذر امسال شروع و تا پایان آذر ماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

وی افزود: طرح نظارات بر بازار شب یلدا شامل نظارت واحدهای عرضه فرآورده‌های خام دامی از جمله رستوران‌های داخل شهری و بین راهی، سردخانه‌ها، خودروهای حمل و مراکز عرضه فرآورده‌های خام دامی است.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان اسدآباد حفظ بهداشت عمومی و تأمین غذای سالم برای عموم شهروندان از وظایف ذاتی دامپزشکی دانست و گفت: امسال به طور ویژه با ساماندهی اکیپ‌های ثابت و سیار، طرح تشدید نظارت شب یلدا اجرا می‌شود و اجرای این طرح به منظور تأمین سلامت و کیفیت بهداشتی گوشت و سایر فرآروده‌های پروتینی با منشاء دامی و حفظ بهداشت عمومی مصرف کنندگان صورت می‌پذیرد.

 

وثوقی کیا اظهار کرد: در همین راستا بازدیدهای مشترکی با ادارات وابسته همچون شبکه بهداشت و درمان، اتاق اصناف، صنعت، معدن و تجارت، نیروی انتظامی و میراث فرهنگی انجام شد که مردم بتوانند با خیال آسوده فراورده‌های خام دامی را تهیه و مصرف کنند.
انتهای پبام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal