آخرین اخبار

1. دى 1402 - 14:08   |   کد مطلب: 46954
امام جمعه اسدآباد تأکید کرد؛
لزوم اعلام انزجار همیشگی از صهیونیست
امام جمعه شهرستان اسدآباد از آموزش و پرورشخواست با اعلام انزجار یک مدرسه و دانش‌آموزان از صهیونیست کودک‌کش اقدام کند‌ پراکه هنرنمایی دانش‌آموزان با این اقدام و انتشار یک ویدئو از آن می‌تواند جریان‌ساز و انقلابی باشد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی سیاسی «آوای سیدجمال»، حجت‌الاسلام مرتضی موحدی در خطبه‌های نماز جمعه اولین هفته دی‌ماه امسال با تاکید و توصیه رعایت تقوا و دوری از گناه به نمازگزاران، حمله تروریستی به مقر انتظامی راسک و به شهادت رساندن چندین مامور انتظامی را محکوم کرد و گفت: در این حادثه تروریستی ۱۱ تن از نیروهای انتظامی به شهادت رسیدند و چند نفر از افراد تروریست به درک واصل کردند.

 

وی از دولت خواست در براب گروهک‌های مزاحم و تروریست که مخل امنیت هستند، به جد باایستد و با آنان برخورد کند.

 

امام جمعه شهرستان اسدآباد تصریح کرد: آمریکای ادعا داشت ابرقدرت است و اسرائیلی که مدعی شکست‌ناپذیر بودن ارتش خود را داشت، روبه فروپاشی می‌رود، یمن قهرمان با اقتدار در مقابل زیاده‌خواهی استکبار جهانی ایستاده و سینه را سپر کرده که جلوی کشتی حامل ادوات جنگ در غزه و کودک‌کشی باشد را می‌گیرد.

 

وی یادآور شد: امروز جبهه استکبار، آمریکا در کمک به صهیونیست در سرزمین‌های اشغالی به گل نشسته، چرا که حماس قهرمان در همه جا هست و با مقاومت ایستاده است و به نیروهای ارتش روسیاه اسرائیل غاصب را حمله می‌کند.

 

حجت‌الاسلام موحدی گفت: حماس می‌تواند در جنگ با صهیونیست‌ها، خانه‌های آنان با خاک یکسان کند، اما این جنگ جوانمردانه نیست.

 

وی با بیان اینکه ماهیت کریح تمدن غرب روز به روز خود را با کود‌ک‌کشی و از آن سو دیگر واقعیت مقتدر و  توانمند اسلام با ایستاادگی ملت غزه و تلاش نیروهای مقاومت نشان می‌دهد، افزود: در این روشنگری همه وظیفه داریم، رسانه‌ها باید با نشان دادن روی کریح استکبار و آموزش و پرورش با اعلام انزجار یک مدرسه و دانش‌آموزان از صهیونیست کودک‌کش اقدام کند‌ و هنرنمایی این اقدام و انتشار یک ویدئو از آن می‌تواند جریان‌ساز و انقلاب کرده باشد، بنابراین تا پیروزی حق بر باطل باید اعلام انزجار‌ها از اسرائیل و امریکا باید همیشگی باشد‌.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal