آخرین اخبار

2. دى 1402 - 12:38   |   کد مطلب: 46966
فرماندار شهرستان اسدآباد هیئت بازرسی در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری را یکی از بازوان قوی آن دانست و گفت: نقش بازرسان در انتخابات قابل توجه و تضمین‌کننده امنیت آن است.

به گزارش خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی آوای سیدجمال، 

حسین‌علی شرکائی پیش از ظهر امروز در جلسه با هیئت بازرسی انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در شهرستان اسدآباد، بااشاره به اهمیت انتخابات این دوره، گفت: انتخابات دارای سه رکن مردم، داوطلبان و عوامل اجرایی است.

وی برگزاری انتخابات سالم را بر عهده عوامل اجرایی و نظارتی انتخابات دانست و افزود: مشارکت مردم در انتخابات مهم است.

فرماندار شهرستان اسدآباد در ادامه هیئت بازرسی انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری را یکی از بازوان قوی انتخابات دانست و گفت: امیدوارم با همکاری هیئت‌های اجرایی و نظارت شاهد انتخابات سالم و باشکوه در این دوره باشیم.

وی همچنین بازرسی را یکی از ارکان مهم‌ انتخابات خواند و افزود: بازرسان از سوی دولت به عنوان نمایندگان مردم بر انتخابات نظارت و بازرسی می‌کنند و آنان نقش قابل توجهی در تضمین امنیت انتخابات دارند.
دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ۱۱ اسفند امسال برگزار می شود.
شهرستان اسدآباد یکی از شهرستان‌های استان همدان بیش از ۱۰۷ نفر جمعیت در غرب ایران اسلامی واقع شده که دارای سه شهر اسدآباد، آجین و پالیز و به مرکزیت اسدآباد است.
این شهرستان به عنوان یکی از سیاسی‌ترین شهرستان‌های استان همدان است که انتخابات مختلف در آن با مشارکت بالا و شور و شکوه مردم برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal