آخرین اخبار

4. دى 1402 - 8:00   |   کد مطلب: 46975
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسدآباد از برگزاری دو روزه کنگره بزرگداشت سید جمال‌الدین اسدآبادی در زادگاه وی خبر داد و گفت: این کنگره به صورت علمی و پژوهشی و در روزهای 16 و 18 اسفندماه خواهد بود.

رضا قاسمی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال» از برگزاری کنگره بزرگداشت سید  جمال‌الدین اسدآبادی در زادگاه وی خبر داد و گفت: در جلسه بنیاد سیدجمال که با حضور امام جمعه، فرماندار، نماینده مجلس، معاون امور شهرستان‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان و تنی چند از اعضاء جلسه در دفتر امام جمعه برگزار شد، قرار است کنگره بزرگداشت سیدجمال به مدت دو روز در روزهای 16 و 17 مردادماه برگزار شود.

 

وی با بیان اینکه روز اول کنگره بزرگداشت سید جمال‌الدین اسدآبادی با موضوعات علمی خواهد بود، افزود: در این روز دانشگاه‌های سیدجمال، فنی و حرفه‌ای و اداره آموزش و پرورش امور کنگروه را اعم از جوائز، پذیرایی، ناهار، ایاب و ذهاب، نصب بنر  بر عهده خواهند داشت.
 

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسدآباد با اشاره به برگزاری کنگره دو روزه بزرگداشت سیدجمال، گفت: در این راستا چند کمیته شامل کمیته علمی، فرهنگی و هنری و ارتباطات، اجرایی، اقدام پژوهی، پشتیبانی، حوزه علمیه و روحانیت تشکیل شده که قرار است برای دو روز کنگره  برنامه‌ریزی کنند.
 

 

وی خاطرنشان کرد: در جلسه بنیاد سیدجمال تصمیم بر آن شد که  به واسطه امام جمعه،  نماینده و فرماندار شخصیت‌های برجسته کشوری از جمله وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، منصوری، معاون رئیس جمهور، آقایان رحیم‌ پور ازغدی، حجت‌الاسلام پناهیان و شالویی برای حضور در کنگره دعوت شود.
 

 

سید جمال‌الدین اسدآبادی یکی از شخصیت‌های برجسته و بزرگان تاریخ انقلاب اسلامی است که پیش از انقلاب به استبدادستیزی و استکبارستیزی برخواسته و با عنوان منادی وحدت شناخته شده است.
 

روز بزرگداشت وی در تقویم جمهوری اسلامی در 18 اسفند ماه به ثبت رسیده است و هرساله مسئولان به برگزاری همایش در این ایام اقدام می‌کنند.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal