آخرین اخبار

4. دى 1402 - 10:43   |   کد مطلب: 46978
معاون آموزش، تحقیقات و فرهنگی دانشجویی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اسدآباد از چاپ اولین شماره مجله تخصصی انگلیسی زبان در این دانشکده خبر داد و گفت: با چاپ این مجله فضا و بستر مناسب برای ارائه آخرین دستاوردهای محقین دانشکده و کشور و مطالب علمی به عرصه‌های علمی دنیا فراهم شده است.

دکتر مجید براتی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی آوای سیدجمال از چاپ اولین شماره مجله تخصصی انگلیسی زبان از سوی دانشکده علوم پزشکی اسدآباد خبر داد و گفت: این مجله انگلیسی با عنوان «Avicenna Journal of Aging and Healthcare» در حوزه سلامت سالمندان منتشر شده است.

وی خاطرنشان کرد: موضوعات مورد قبول برای انتشار در این مجله شامل تشخیص اولیه، سبب شناسی، فاکتورهای خطر، پیشگیری و مداخلات بالینی برای بیماری‌ها و مدل‌های ارائه خدمات سلامت برای سالمندان است.

معاون آموزش، تحقیقات و فرهنگی دانشجویی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اسدآباد این اقدام را بی‌نظیر و افتخاری برای دانشکده علوم پزشکی اسدآباد خواند و افزود: چاپ این مجله در این دانشکده دستاوردی بزرگ برای اعضای هیات علمی، دانشجویان و محققین دانشکده است.

وی تصریح کرد: با چاپ این مجله فضا و بستر مناسب برای ارائه آخرین دستاوردهای محقین دانشکده و کشور و مطالب علمی به عرصه‌های علمی دنیا فراهم شده است.

براتی با ابراز خرسندی از چاپ اولین شماره این مجله، گفت: با پیگیری‌های رئیس و معاونت تحقیقات و فناوری دانشکده پروانه انتشار این مجله از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اخذ و از سال 1402 آغاز به کرد.

وی اذعان کرد: امیدواریم با همت و تلاش کلیه دست اندرکاران و هیئت تحریریه مجله بتوانیم آن را به صورت دو فصلنامه و به زبان انگلیسی چاپ و در دسترس محققین قرار دهیم.

معاون آموزش، تحقیقات و فرهنگی دانشجویی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اسدآباد یادآور شد: این مجله به مدیرمسئولی دکتر الهه عزتی و به سردبیری بنده و با همکاری اعضاء هیئت علمی دانشکده علوم پزشکی اسدآباد منتشر می‌شود.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal