آخرین اخبار

4. دى 1402 - 20:55   |   کد مطلب: 46979
در آستانه روز میثاق با ولایت؛
باز مهمان داریم
معاون فرهنگی سپاه ناحیه شهرستان اسدآباد گفت: در هشت دی ماه امسال در آستانه روز بصیرت و میثاق با ولایت، یک شهید گمنام دیگر از دوران دفاع مقدس مهمان اسدآباد خواهد بود و در این شهر به خاک سپرده می‌شود.

مهدی مرادی‌منظور در گفتگو با خبرنگار فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال» از تشییع و تدفین پیکر یک شهید گمنام دیگر از دوران دفاع مقدس در شهر اسدآباد خبر داد و گفت: در آستانه روز بصیرت و میثاق با ولایت پیکر شهید گمنام دیگری در روز جمعه 8 دی‌ماه امسال تشییع و در پارک ملت شهر اسدآباد آرام خواهد گرفت.

 

وی تصریح کرد: پیش از تشییع پیکر شهید گمنام مراسم معنوی و دعای پرفیض ندبه و اجتماع بزرگی با عنوان «گرامیداشت روز بصیرت و میثاق با ولایت» در مسجد جامع با پیکر مطهر این شهید گمنام برگزار خواهد شد.

 

معاون فرهنگی سپاه ناحیه شهرستان اسدآباد  افزود: بعداز مراسم معنوی دعای ندبه به اتفاق اجتماع بصیر و ولایی شهرستان پیکر شهید گمنام از مسجد جامع به سمت پارک ملت تشییع و در آن مکان به خاک سپرده خواهد شد.

 

پیش از این در شب و روز شهادت حضرت زهرا(س) همزمان با سراسر کشور یک شهید گمنام به شهر اسدآباد قدم بر چشمان مردم شهیدپرور این شهر نهاد و به دلیل تکرار دوباره آزمایش دی ان ای بر پیکر او به تهران بازگردانده شد.

البته به همت شهرداری محل دفن و یادمان شهید گمنام در پارک ملت شهر اسدآباد آماده است.

 

در ایامی که شهید گمنام قبلی به اسدآباد میهمان شد، با استقبال بی‌نظیر مردم روبرو شد و در شهر پالیز، تعدادی از مساجد، حسینیه‌ها و روستای چنارعلیا و دانشگاه و مدارس میزبان او شدند.

 

شهرستان اسدآباد با وجود 403 شهید، دو شهید گمنام نیز در ورودی شهر در پارک شهید مدنی(جنگلی) و یک شهید در گلزار شهدای این شهر در خود جای داده که با قدوم مبارک این شهید تعداد شهدای گمنام به چهار تن خواهد رسید.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal