آخرین اخبار

6. دى 1402 - 21:54   |   کد مطلب: 46991
مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان همدان:
غرب زنان را دست مایه‌ تبلیغات رسانه ای قرار داده
مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان همدان گفت: غرب از زنان به عنوان دست مایه‌ای برای تبلیغات رسانه ای گسترده خود برای فروش اجناس و کالاهای شرکت‌ها و کمپانی‌ها استفاده می‌کند.

به گزارش خبرنگار فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»، حجت الاسلام امین رضائی‌دولت در نشستی با  موضوع حجاب و عفاف و نقش انقلاب اسلامی در راستای ترویج فرهنگ حجاب در سالن اجتماعات جهاد کشاورزی شهرستان اسدآباد با اشاره سالروز وفات حضرت ام‌البنین(س) به اهمیت جایگاه مادران و همسران شهدای اسلام و جایگاه ویژه و رفیع زن از منظر اسلام پرداخت و گفت: اساساً اسلام برای زن جایگاه بسیار والایی قائل است و جایگاه و شانی مانند شأن مادر را بهشت قرار داده است.

 

وی ادامه داد: دیدگاه غرب و دشمن به زن دیدگاه مادی و کم منزلتی است، در زبان شعار آزادی زن را سر می دهند اما در عمل به طور مثال از زنان به عنوان دست مایه‌ای برای تبلیغات رسانه ای گسترده خود برای فروش اجناس و کالاهای شرکت‌ها و کمپانی‌ها استفاده می‌کنند.

 

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان همدان با بیان اینکه در اصل مسئله حجاب که نظام اسلامی به دنبال نهادینه کردن این فریضه اسلامی در جامعه است و در این خصوص تمام قد مقابل دشمن ایستاده است، افزود: به سبب حفظ شأن و منزلت رفیع زن و خانواده از منظر اسلام و قرآن است.

 

وی تصریح کرد: دشمن با کار رسانه‌ای گسترده می خواهد حجاب از فرهنگ زنان و مردان ایرانی رخت ببندد و در نتیجه بنیان خانواده تضعیف شود، البته زنان و مردان ایران با اعتقادات اصیل خود از این نقشه دشمن با خبر هستند و در ضمن حفظ اصالت اسلامی ایرانی خویش کمر همت خود را در جهت تحکیم بنیان خانواده خواهند بست.
 انتهای پیام/ن
 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal