آخرین اخبار

8. دى 1402 - 14:53   |   کد مطلب: 46996
امام جمعه موقت شهرستان اسدآباد:
9 دی، آشوبگری فتنه‌گران با حماسه مردم خاموش شد
امام جمعه موقت شهرستان اسدآباد گفت: در سال 88 عده‌ای که خود را قانونمند می‌دانستند اما قانون‌گریز بودند، 8 ماه با نیرنگ و حیله خود کشور را به آشوب کشاندند و خسارت به بار آوردند، اما ملت ایران در 9 دی حماسه آفریدند که با حمایت خود از ولایت، توطئه دشمن را خنثی کردند.

به گزارش خبرنگار فرهنگی سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»، حجت‌الاسلام علی سیاح در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان اسدآباد در مسجد جامع این شهر، با قرائت دعای امام زمان(عج)، به نشانه‌های تقوا اشاره و بر رعایت آن تأکید کرد.

 

امام جمعه موقت شهرستان اسدآباد با قدرشناسی از مردم در مراسم تشییع پیکر شهید گمنام در این شهر، گفت: این مراسم باشکوه و حضور پررنگ مردم برگزار شد و آنان ما را در این مراسم روسفید کردند.

 

وی با اشاره به اهمیت حجاب در جامعه اسلامی، گفت: یکی از موضوعات مهم در وصیت بسیاری از شهدا مسئله حجاب و عفاف است و خطاب به زنان می‌گویند رنگ چادر سیاه تو رنگین‌تر از خون من شهید است و این نشان از مهم بودن حجاب است.   

 

امام جمعه موقت شهرستان اسدآباد یکی از موضوعات دیگر در وصیت شهدا را ولایتمداری و تبعیت از او دانست و گفت: در سال 88 عده‌ای که خود را قانونمند می‌دانستند اما قانون‌گریز بودند، 8 ماه با نیرنگ و حیله خود کشور را به آشوب کشاندند و خسارت به بار آوردند، اما ملت ایران در 9 دی حماسه آفریدند که با حمایت خود از ولایت، توطئه دشمن را خنثی کردند.

 

وی با اشاره به ولادت حضرت زهرا(س) در روز 13 دی‌ماه، گفت: متأسفانه ما در مناسبت‌هایی چون ولادت اهل بیت(ع) کم می‌گذاریم که باید بهتر به آن پرداخت، پرچم‌های رنگی سر درب مناطل خود بزنید و این روز را جشن بگیرید، صله رحم کنید و مادران را احترام کنید.

 

 حجت‌الاسلام سیاح حضرت زهرا(س) را الگوی تمام زنان و مردان خواند و بر الگو گرفتن ولایتمداری از ایشان تأکید کرد.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal