آخرین اخبار

11. دى 1402 - 11:20   |   کد مطلب: 47012
معاون فرهنگی سپاه ناحیه شهرستان اسدآباد از اجرای 17 عنوان برنامه فرهنگی برای معرفی شهید حاج قاسم سلیمانی با عنوان شهید مقاومت در این شهرستان خبر داد.

مهدی مرادی‌منظور در گفتگو با خبرنگار فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی آوای سیدجمال با گرامیداشت سالروز سپهبد حاج قاسم سلیمانی و نامگذاری این ایام با عنوان «دهه مقاومت» و شعاری محوری شهید القدس، از اجرای 17 عنوان برنامه در این ایام خبر داد و گفت: در این دهه قرار است به نیت شهید سلیمانی خدمات عام‌المنفعه‌ای در نقاط مختلف شهرستان به ویژه مناطق محروم انجام شود.

وی از برپایی ایستگاه پاتوقی فرهنگی در سطح شهر اسدآباد در این دهه خبر داد و گفت: در راستای معرفی سیره شهید سلیمانی در این ایستگاه‌ها مسابقه نقاشی، دلنوشته، گفتگوی صمیمانه با نوجوانان و جوانان، جلسه پرسش و پاسخ به شبهات برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی سپاه ناحیه شهرستان اسدآباد همچنین به برگزاری نشست‌های روشنگری و جهاد تبیین با موضوع معرفی و تبیین مکتب شهید سلیمانی اشاره کرد و گفت: در این ایام دختران حاج قاسم به یاد او در مدارس دخترانه اجتماع خواهند کرد.

وی یکی از برنامه‌های فرهنگی در معرفی شهید سلیمانی را انجام برنامه زیست شهیدانه خواند و افزود: در این برنامه با سبک زندگی شهدای اسدآباد و شهید سلیمانی در سطح پایگاه های مقاومت و مدارس شهرستان روایتگری خواهد شد.

مرادی‌منظور ماشین‌نویسی با موضوع عکس حاج قاسم، برگزاری مسابقات فرهنگی از جمله نقاشی، دلنوشته، تولید محتوا با موضوع «حاج قاسم افتخار ملت‌های آزاده»، برپایی ایستگاه صلواتی در سطح شهرستان، حوزه‌ها و پایگاه های مقاومت، برگزاری مسابقه وصیت‌نامه شهید حاج قاسم سلیمانی در فضای مجازی، فضاسازی حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت و مساجد سطح شهر، برگزاری اردوهای جهادی پزشکی، برگزاری برنامه عهد با حاج قاسم در سطح پایگاه‌های مقاومت و مدارس شهرستان، برگزاری یادواره‌های خانگی شهید و تجلیل از خانواده معظم شهید، برگزاری یادواره‌های شهدای شهرستان و بزرگداشت شهید حاج قاسم سلیمانی در نقاط مختلف شهرستان، اکران فیلم و مستندات در خصوص شهید سلیمانی در سطح حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت و مساجد شهرستان را از دیگر برنامه‌های فرهنگی در این زمینه برشمرد.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal