آخرین اخبار

12. دى 1402 - 13:05   |   کد مطلب: 47015
مسئول قرارگاه مجازی سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان:
انتخابات حق مردم است
مسئول قرارگاه مجازی سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان با اشاره به اینکه به ازای هر صندلی مدیریتی 72 شهید به اندازه شهدای کربلا تقدیم شده، گفت: اگر امروز تغییر در روند نظارت بر اجرای امور کشور را می‌خواهیم، باید هم در انتخابات مشارکت و هم انتخاب اصلح داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»، حسین ربیعی ظهر امروز در چهارمین سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی و یادواره شهدای روستای حسام‌آباد شهرستان اسدآباد در مسجد امام زمان(عج) این روستا، با اشاره به انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان، گفت: انتخابات حق مسلم مردم برای دخالت در اداره امور کشور است و نظر و رأی آنان در این انتخابات مهم است.

 

وی تصریح کرد: اگر امروز تغییر در روند نظارتی بر اجرای امور مختلف در کشور را می‌خواهیم، باید هم در انتخابات سهمیم بوده و هم در انتخاب خود دقت کنیم.

 

مسئول قرارگاه مجازی سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان با اشاره به وظایف نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، گفت: این مجلس هم وظیفه قانونگذاری و هم نظارت بر قانون دارد و با انتخابات نمایندگان اصلح، اجرای امور بهتر پیش خواهد رفت.

 

وی اذعان کرد: مردم در انتخابات مختارند که شرکت کنند، البته اگر بر مشکلات کشور اضافه شد، دیگر حق اعتراض هم باقی نمی‌ماند.

 

ربیعی بر انتخاب فرد اصلح در انتخابات هم تأکید کرد و گفت: برخی می‌گویند که فلان نماینده مجلس کاری نکرده، اما یک سؤال مطرح است که ما چقدر وقت گذاشته‌ایم از نمایندگان خود مطالبه‌ کنیم.

 

وی خاطرنشان کرد: انتخابات با مشارکت بالا یا پایین برگزار خواهد شد و نمایندگان مجلس هم انتخاب و مجلس هم شکل خواهد گرفت، در این میان این حق مردم است، می‌ماند که از حق خود استفاده کنند یا خیر؟، بنابراین می‌طلبد که با استفاده خود از این حق انتخاب دیگران را هم تشویق به مشارکت عمومی کنیم تا بتوانیم مسیر را با انتخاب درست پیش ببریم.

 

مسئول قرارگاه مجازی سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان همچنین با اشاره به رشادت شهدا در طول دوران دفاع مختلف به خصوص شهدای شهرستان اسدآباد، گفت: شهدا جان خود را در طبق اخلاص گذاشته و تقدیم انقلاب اسلامی کردند که ما امروز امنیت داشته باشیم.

 

وی با بیان اینکه به ازای هر صندلی مدیریتی در کشور 72 شهید تقدیم انقلاب شده، افزود: تقدیم خون این تعداد شهید به اندازه 72 تن شهید کربلاست که باید با حضور و انتخاب درست قدر آنان را بدانیم.

 

ربیعی با بیان اینکه مشارکت مردم اسدآباد در انتخابات همیشه بالا بوده، از مردم خواست با حضور قوی و پررنگ خود انتخابات پرشور را با انتخاب اصلح خود رقم بزنند.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal