آخرین اخبار

14. دى 1402 - 12:03   |   کد مطلب: 47020
امام جمعه شهرستان اسدآباد با بیان اینکه برخی انسان‌ها مانند صهیونیست‌ها خوی کثیف دارند و از هر حیوانی پست‌تر و نجس‌تر هستند، گفت: به شهادت رساندن بیش از ۱۰۰ نفر از زائران شهید حاج قاسم سلیمانی نشان از بزدلی دشمن است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»، حجت‌الاسلام مرتضی موحدی پیش از ظهر امروز در دیدار با اقشار مختلف بانوان شهرستان اسدآباد که در حسینیه دفتر وی برگزار شد، با اشاره به حادثه تروریستی کرمان و محکوم کردن آن، گفت: این حادثه و به شهادت رساندن بیش از ۱۰۰ نفر از زائران شهید حاج قاسم سلیمانی نشان از بزدلی دشمن است.
وی به شکوه حضور مردم به عنوان زائر در گلزار شهدای کرمان اشاره کرد و گفت: این شکوه نشان از معنویت بالای جامعه ایرانی دارد که هنوز شهید و ایثار را فراموش نکردند‌.

 

امام جمعه شهرستان اسدآباد با اشاره به وضعیت جنگ در غزه و ایستادگی ملت غزه در این جنگ، گفت: ما صرف فلسطینی نمی‌شویم بلکه این فلسطینی‌ها هستند که یک تنه در مقابل ظلم و برای اسلام ایستاده‌اند.

 

وی خاطرنشان کرد: بیشتر اسرایی که فلسطینی‌ها از رژیم غاصب صهیونیست گرفته‌اند را افراد کلیدی آنان شکل می‌دهد.

 

حجت‌الاسلام موحدی با اشاره به فرمایش رهبر انقلاب در خصوص بانوان، گفت: غرب می‌خواهد خانواده نباشد، هم‌زیست خانواده را گربه و سگ تشکیل دهند و با این روند جایگاه زن.و به تبع خانواده تنزل پیدا می‌کند.

 

وی با اشاره اینکه انسان‌ها جایگاه‌شان در خانواده و جامعه پایین آمده که سگ حیوان نجس با آنان هم خانه شده‌اند، افزود: البته برخی انسان‌ها هم مانند صهیونیست خوی کثیف دارند و از هر حیوانی پست‌تر و نجس‌ترند.

 

امام جمعه شهرستان اسدآباد با اشاره به جایگاه انسان از دیدگاه اسلام، گفت: خداوند زن را امانت دانست و هر چه انسان ایمانش قوی باشد، محبت‌ش قوی می‌شود.

وی با تأکید بر رهرو راه و سیره حضرت فاطمه(س) بودن و ترویج فرهنگ فاطمی، از بانوان خواست که شیرینی این الگو را در زندگی خود بچشند.

حجت‌‎الاسلام موحدی به مسئله طلاق و آمار بالای آن در جامعه اسلامی هم اشاره کرد و گفت: اینکه که دختری حتماً باید دارای مدرک لیسانس باشد و ازدواج کند، تفکر اشتباهی است چرا که گاهی همین تحصیلات بالا موجب خسران در زندگی شده است.

 

وی با اشاره به ویژگی‌های ازدواج خوب، گفت: باید خواستگار شعور و عقل داشته باشد نه پول، باید بفهمد که نباید ظلم کند، برخی دختران در سن ۱۲ سالگی به این شعور و معرفت رسیده‌اند که ازدواج کنند.

 

 امام جمعه شهرستان اسدآباد یادآور شد: هر چیزی بهاری دارد و از بهار ازدواج هم نباید گذشت، چرا که زمان آن بگذرد، ازدواج کردن فرد سخت و یا غیر ممکن می‌شود.

 

وی تصریح کرد: اینکه بین فرزندان فاصله باشد، خلاف فرهنگ فاطمی است و البته فرزنددار شدن را بعداز چند سال گذشت از ازدواج تفکر اشتباهی است.

 

وی به مبحث فرزندآوری هم اشاره کرد و گفت: هر روز هزار و ۸۰۰ جنین در ایران سقط می‌شود و این اقدام گناه کبیره است.

 

حجت‌الاسلام موحدی تأکید کرد: اینکه برخی چند قلو به دنیا می‌آورند و یا اینکه دختر و پسر می‌شود، تصادفی نیست.

 

وی زن و مرد را لباس یکدیگر دانست و گفت: باید زن و مردم از هم مراقبت کنند، اگر یکی از آنان در چاله‌ای افتاد، طرف مقابل با حمایت خود او را از چاله بیرون بکشد نه اینکه او را رها و از او طلاق بگیرد.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal