آخرین اخبار

14. دى 1402 - 13:33   |   کد مطلب: 47023
برنامه «بهشت زیر پای مادران است» به مناسبت سالروز ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) با همکاری کانون اسدآباد و مدرسه مرحومه بانو رضایی اسدآباد اجرا برگزار شد.

به گزارش آوای سیدجمال، به نقل از روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، برنامه" بهشت زیر پای مادران است" به مناسبت سالروز ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز مادر و بزرگداشت مقام زن با حضور بیش از ۱۰۰ نفر مادر و دختر  با همکاری کانون اسدآباد و مدرسه مرحومه بانو رضایی اسدآباد برگزار شد.

ابتدا نماز جماعت ظهر و عصر و همچنین دو رکعت نماز شکر خوانده شد سپس در ادامه مربی مسئول کانون اسدآباد توضیحاتی درباره دعای طلب باران که از سنت‌های دیرینه در شهرستان اسدآباد است، داد و از کودکان خواست که عروسک‌های خود را که به نام عروسک بارانخوان معروفند در کنار جانماز قرار دهند و دعای طلب باران را بخواندند و برای نزول باران رحمت الهی دعا کنند.

در ادامه کودکان دلنوشته‌های خود را که برای مادرانشان نوشته بودند بسیار زیبا تزیین کرده و به رسم ادب و تشکر از مادران خود به آنها اهدا کردند. در پایان کودکان با مادرانشان عکس یادگاری گرفتند.

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal