آخرین اخبار

15. دى 1402 - 15:50   |   کد مطلب: 47030
رئیس ستاد انتخابات شهرستان اسدآباد خبر داد:
رد صلاحیت ۳۱ داوطلب حوزه انتخابیه اسدآباد
فرماندار و رئیس ستاد انتخابات شهرستان اسدآباد از تأیید صلاحیت 19 نفر از داوطلبان انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در این حوزه انتخابیه خبر داد و گفت: از 50 داوطلب این دوره مجلس 31 نفر رد صلاحیت شدند.

حسین‌علی شرکایی در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال» از اعلام نتایج تأیید صلاحیت‌ها از سوی شورای نگهبان در صبح امروز خبر داد و گفت: بررسی صلاحیت 53 داوطلب ثبت‌نامی حوزه انتخابیه اسدآباد در مجلس شورای اسلامی در هئیت اجرایی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به مدت 15 روز از چهارم تا 18 آبان انجام شد که از  این تعداد یک نفر رد صلاحیت شد.

 

وی ادامه داد: در مرحله بعدی بررسی تأیید صلاحیت‌ها توسط هیئت نظارت استان به مدت 50 روز از 25 آبان تا 14 دی‌ماه انجام گرفت که ۱۹ نفر داوطلب تایید صلاحیت و ۳۱ نفر رد صلاحیت شدند.

 

فرماندار و رئیس ستاد انتخابات شهرستان اسدآباد افزود: از 53 نفر داوطلب انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی سه نفر انصراف داده بودند که 50 نفر تعیین تکلیف شدند.

 

وی خاطرنشان کرد: ما تأیید و یا رد صلاحیت افراد داوطلب را از امروز 15 دی ماه به مدت دور روز به آنان اعلام می‌کنیم و داوطلبان از 17 دی ماه فرصت دارند که نسبت به نتیجه صلاحیت‌ها اعتراض خود را ثبت کنند.

 

شرکائی اذعان کرد: بعد از ثبت اعتراض داوطلبان رد صلاحیت شده شورای نگهبان ۳۰ روز فرصت دارد که فرایند بررسی مجدد را انجام دهد.

 

وی نظارت شورای نگهبان در انتخابات را استصوابی خواند و گفت: اگر تخلفی از سوی کاندیدا انجام بگیرد، این موارد رسیدگی می‌شود و ممکن است برای آنان مشکلاتی در پی داشته باشد.

 

فرماندار و رئیس ستاد انتخابات شهرستان اسدآباد تبلیغات آزاد برای داوطلبان مجلس شورای اسلامی را 24 ساعت قبل از برگزاری انتخابات دانست و گفت: دو نفر از داوطلبان به علت تبلیغات غیرقانونی در ایا غیرقانونی تبلیغ تذکر گرفتند و به دادگاه احضار شدند که پرونده برای آنان تشکیل و برخورد خواهد شد.

 

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به همراه ششمین دوره مجلس خبرگان در 11 اسفندماه برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal