آخرین اخبار

17. دى 1402 - 12:05   |   کد مطلب: 47041
جانشین فرمانده سپاه شهرستان همدان:
نفس قدسی امام(ره)، حاج قاسم تربیت کرد
جانشین فرمانده سپاه شهرستان همدان با تبیین نقش ولایت فقیه و رهبری در جهان اسلام، گفت: تربیت حاج قاسم با نفس قدسی امام(ره) همراه بود.

به گزارش خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»، ابراهیم بختیاری در مراسم گرامیداشت چهارمین سالگرد شهید سلیمانی که در نمازخانه شرکت گاز استان همدان برگزار شد، با اشاره به جایگاه زن از دیدگاه اسلام، گفت: دشمن هر جا که منافع خود را در زنان ببیند، از آنان بهره می‌برد و امروز نگاه دشمن به زن به عنوان یک کالای تجاری و سرمایه‌ای است.

 

وی به بهره‌برداری دشمنان از زنان در زمینه‌های مختلف اشاره کرد و گفت: امروز بیش از ۲۲ هزار انسان بی‌گناه و بی‌دفاع در زندان روبازی به نام غزه قتل عام می‌شوند و غرب خفقان گرفته‌ که البته این مهم نشان از پاردوکس و دوگانگی برخوردها دارد.

 

جانشین فرمانده سپاه شهرستان همدان خاطرنشان کرد: امروز غرب نسخه‌هایی را که برای کشورهای در حال توسعه می‌پیچد، درمان‌کننده و شفابخش نیست، بلکه فلج کننده است.

 

وی با اشاره به جایگاه خانواده در جامعه اسلامی، گفت: در غرب یک انسان به همراه سگ یک خانواده را شکل می‌دهد این درحالی است که این امر خلاف انسانیت و اسلامیت است.

 

بختیاری با بیان اینکه امروز دشمن در حیطه فرهنگی در فضای ولنگار و رهای مجازی با ما سرشاخ شده، افزود: در این پارادوکس و دوگانگی که ایجاد شده، دشمن ستون هویت یک خانواده که مادر است، را بی‌هویت می‌کند.

 

وی نشانه تکامل یافتن زنان را مادر شدن آنان دانست و گفت: مادر، مهم‌ترین عضو کانون گرم خانواده است و به خاطر همین است که می‌گویند بهشت زیر پای مادران است.

جانشین فرمانده سپاه شهرستان همدان با بیان اینکه زنان، نقش محوری در خانواده دارند، افزود: امروز غرب مفاهیم به بن بست رسیده خود را در یک بسته‌بندی زیبا ارائه می‌کند که مانع فرزندآوری شود.

 

وی شهید سلیمانی را شاگرد مکتب صدیقه کبری(س) دانست و گفت: او محور شکل‌گیری مقاومت است و امروز هزاران نیروی حماس شاگرد حاج قاسم در جبهه مقاومت هستند.

 

بختیاری با اشاره به اینکه ملت غزه نزدیک به ۹۰ روز است که مقابل رژیم غاصب اسرائیل ایستاده‌، خاطرنشان کرد: امروز ملت غزه به نیابت از یک میلیارد و 800  میلیون مسلمان می‌جنگند و با طوفان الاقصی هیمنه و بهت آنان را فرو ریخته است.

 

وی به نقش ولایت فقیه در تفکر مقاومت پرداخت و افزود: امروز برخی ناجوانمردانه توییت می‌زنند و لباس ناحقی پوشیده و به تخریب ولایت فقیه می‌پردازند، درحالی که رهبر آسمانی و الهی تا به امروز یک دقیقه فیلم از زندگی‌اش نساخته و حتی اجازه نداد عکسش بر روی اسکناس باشد.

 

جانشین فرمانده سپاه شهرستان همدان خاطرنشان کرد: ولایت فقیه تفکر و مکتب ناب شهید سلیمانی را که برگرفته از مکتب عاشورایی است، احیا کرد.

 

وی با تبیین نقش ولایت فقیه و رهبری در جهان اسلام، گفت: تربیت حاج قاسم با نفس قدسی امام(ره) همراه بود درحالی که مردم کوفه با ولایت‌فقیه امتحان شده و رفوزه شدند.

 

بختیاری همچنین به حمله سپاه به پایگاه عین‌الاسد آمریکا در عراق در انتقام از خون شهید سلیمانی و همچنین انتخابات پیش‌رو و اهمیت حضور و مشارکت در آن هم اشاره‌ای کرد و گفت: حضور در صحنه انتخابات یک تکلیف دینی سیاسی است که باید با انتخاب نماینده اصلح روند قانونگذاری و نظارت بر قوانین را درست کرد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal