آخرین اخبار

19. دى 1402 - 10:56   |   کد مطلب: 47054
در اجرای طرح راهداری زمستانی انجام می‌شود؛
خدمات‌رسانی در جاده‌های اسدآباد با ۳۲ دستگاه ماشین‌آلات
رئیس اداره راهداری وحمل ونقل جاده ای شهرستان اسدآباد با اشاره به آغاز طرح راهداری زمستانی، گفت: در این طرح ۴۵ نفر نیروی راهدار با استفاده از ۳۲ دستگاه انواع ماشین‌آلات در جاده‌های این شهرستان خدمات می‌دهند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»، به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان؛ مسعود حبیبی اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون افزون بر ۱۳۰ کیلومتر خط کشی، ۲۰۰ کیلومتر شانه‌سازی، ۷ کیلومتر درزگیری آسفالت ، ۱۵ مورد اصلاح تقاطع، ۸ مورد ترانشه‌برداری،۵ کیلومتر نصب نیوجرسی و تیرک روشنایی و رفع ۷ نقطه حادثه‌خیز، به منظور ارتقاء ایمنی در محورهای شهرستان اسدآباد انجام شده است.

 

وی افزود: زیرگذر تقاطع موسی‌آباد که چندین سال بلاتکلیف مانده بود، با رفع معارض و جابجایی کابل‌های فیبرنوری و غیره، جابجایی لوله گاز و جابجایی تیر برق‌های اطراف پروژه، در حال حاضرزیرگذر با پیشرفت ۶۰ درصدی درحال اجراء و تکمیل است.
 

 

رئیس اداره راهداری وحمل ونقل جاده ای شهرستان اسدآباد با اشاره به آغاز طرح راهداری زمستانی، تصریح کرد: هم‌اکنون در این شهرستان ۴۵ نفر نیروی راهدار مجرب با استفاده از ۳۲ دستگاه انواع ماشین‌آلات سنگین، نیمه‌سنگین و سبک به همراه ۳ دستگاه تراکتور و یک دستگاه گریدر اجاره‌ای در چهار پایگاه راهداری در فصل زمستان خدمت‌رسانی می‌کنند.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal