آخرین اخبار

22. دى 1402 - 21:27   |   کد مطلب: 47077
صبح امروز همزمان با برگزاری مراسم معنوی دعای ندبه در صبح جمعه 22 دی‌ماه، امام جمعه و یک عضو شورای اسلامی شهر اسدآباد از مدیرمسئول و خبرنگار پایگاه خبری آوای سیدجمال تقدیر کردند.

به گزارش خبرنگار فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»، در سی و هشتمین هفته قرائت دعای ندبه شهرستان اسدآباد که در مسجد امیرالمؤمنین(ع) واقع محله پشت بیمارستان سابق این شهر برگزار شد، حجت‌سلام مرتضی موحدی، امام جمعه و قاسمعلی شرکایی، عضو شورای اسلامی شهر اسدآباد از لیلا نظری فرهودی، مدیرمسئول و خبرنگار این پایگاه خبری در راستای احیاء فرهنگ ناب مهدویت و انتظار و تهیه اخبار و نشر برنامه‌های نماز جمعه و دعای ندبه تقدیر کردند.

 

 پایگاه خبری تحلیلی آوای سیدجمال تنها و نخستین رسانه محلی شهرستان اسدآباد است که در کنار نشر اخبار مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی شهرستان، افتخار دارد هر هفته خطبه‌های نماز جمعه و با احیاء مراسم دعای ندبه که با اقدام خوب امام جمعه انجام شد، این مراسم معنوی را هم پوشش خبری بدهد.

کمااینکه رهبر معظم انقلاب فرمود:
«اگر زحمات شما نباشد، این لحظه‌ها هرگز ماندگار نمی‌شود. شما آن را حفظ می‌کنید و در اختیار افکار مردم قرار می‌دهید. بدون این دوربین‌ها، قلم‌ها و دلسوزی‌های شما برای تهیه و تنظیم اخبار و مطالب، این کارهای ما مثل یک چیزهای تثبیت نشده است.»
به امید آن‌که در سایه رهبری فرزانه و حکیم، بتوانیم در عرصه خبررسانی به مردم عزیز خدمت کنیم.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal