آخرین اخبار

1. بهمن 1402 - 10:05   |   کد مطلب: 47119
فرمانده سپاه و بسیج مقاومت ناحیه اسدآباد تأکید کرد:
دهه فجر؛ فرصتی برای خنثی‌سازی تهدیدات دشمن
فرمانده سپاه و بسیج مقاومت ناحیه شهرستان اسدآباد یکی از ارزشمندترین فرصت‌ها برای خنثی‌سازی تهدیدات و توطئه‌های دشمنان را پرداختن به دستاوردهای انقلاب در دهه فجر خواند و گفت: در این راستا ۲۰ عنوان برنامه در این دهه توسط سپاه و بسیج شهرستان اجرا می‌شود.

امیدعلی الیاسی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال» با اشاره به قرار گرفتن در آستانه چهل و پنجمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: پیروزی انقلاب اسلامی آغاز سربلندی جهان اسلام، شروع افول قدرت‌های استکباری وهمچنین تحقق وعده‌های الهی است که با آمدن حق، باطل از بین خواهد رفت.

 

وی با بیان اینکه کار بزرگ تشکیل نظام جمهوری اسلامی و از بین بردن رژیم منحوس پهلوی را امام(ره) با جهاد تبیین انجام داد، تصریح کرد: ایشان تمام مراحل نهضت اسلامی تا زمانی که در بهشت زهرا فرمود: «من دولت تعیین می‌کنم»، با مردم و انقلاب را تبیین کرد.

 

فرمانده سپاه و بسیج مقاومت ناحیه شهرستان اسدآباد دهه فجر انقلاب اسلامی را یکی از مهم‌ترین و ارزشمندترین فرصت‌ها برای خنثی‌سازی تهدیدات و توطئه‌های دشمنان دانست و افزود: دشمن دنبال آن است که رژیم پهلوی را تطهیر و دستاوردهای نظام اسلامی را زیر سؤال برده و مردم را ناامید و آنان را از نظام جدا کنند.

 

وی خاطرنشان کرد: در راستای خنثی‌سازی توطئه دشمنان ۲۰ عنوان برنامه در دهه فجر انقلاب اسلامی در سال‌جاری توسط سپاه و بسیج شهرستان اسدآباد اجرا می‌شود.

 

الیاسی از برگزاری چهار یادواره‌ شهید در شهرستان خبر داد و افزود: این یادواره‌ها مربوط به اقشار مختلف شهداست که در مدارس، خانگی و آبروی محله انجام می‌شود.

 

وی زنگ مقاومت، دیداز با امام جمعه، سرکشی از خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان و رزمندگان، غبارروبی مزار شهدا، برگزاری اردوی جهادی پزشکی، برگزاری یادواره‌های شهدا، شرکت در نماز جمعه، برپایی میز خدمت،  برگزاری جشن انقلاب در سطح مساجد روستایی با همکاری دهیاران، فرماندهان پایگاه‌های مقاومت، برگزاری نشست‌های بصیرتی و مسابقات ورزشی، انجام کمک‌های مؤمنانه، برگزاری مسابقه کتابخوانی از کتاب صعود چهل ساله، پخش مستندات دستاوردهای انقلاب در مساجد، فضاسازی و آذین‌بندی پایگاه‌های مقاومت بسیج، بیان دستاوردهای انقلاب در قالب موشن‌گرافی« چه بودیم؟ و چه شدیم؟»، اردوی راهیان پیشرفت دانش‌آموزان، همایش پیاده‌روی، برگزاری مراسم خاطره‌گویی رزمندگان در مدارس، برپایی ایستگاه‌های فرهنگی و صلواتی در میادین و اماکن شلوغ شهر را از جمله برنامه‌های این دهه در این شهرستان برشمرد.

 

فرمانده سپاه و بسیج مقاومت ناحیه شهرستان اسدآباد تخفیفات عوارضات در شهرداری، توجه به دانش‌آموزان به خصوص رأی اولی‌ها، استفاده از ظرفیت هیئت‌های ورزشی در راستای ایجاد نشاط، نصب پرچم ایران اسلامی در درب منازل و بازار و تاکسی‌ها، منبرهای کوتاه از دستاوردهای انقلاب را به دیگر ادارات شهرستان پیشنهاد کرد.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal