آخرین اخبار

1. بهمن 1402 - 8:50   |   کد مطلب: 47124
در چهل و پنجمین بهار انقلاب صورت می‌گیرد؛
بهره‌برداری و کلنگ‌زنی 168 پروژه گازرسانی همدان
مدیرعامل شرکت گاز استان همدان از بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی 168 پروژه گازرسانی در این استان خبر داد و گفت: بیشتر این پروژه‌ها گازرسانی به واحدهای صنعتی است.

مجید الهیاری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال» با اشاره به قرار گرفتن در آستانه چهل و پنجمین بهار انقلاب اسلامی، گفت: در دهه فجر امسال 69 پروژه با اعتبار 94 میلیارد و 358 میلیون ریال در سال‌جاری به بهره‌برداری خواهد رسید و نیز در این دهه عملیات اجرایی تعداد 99 پروژه نیز با اعتبار 168میلیارد و 144 میلیون ریال آغاز خواهد شد.

 

 

وی غالب عملیات گازرسانی در سطح استان همدان در دهه فجر امسال را در حوزه صنعت و کشاورزی دانست و گفت: این عملیات‌ها شامل گازرسانی به مرغداری، گلخانه، تولیدی خوراک دام، واحد دامداری، سنگبری، کارخانه آسفالت، صنایع تبدیلی، گلخانه، پرورش ماهی، زنبور عسل و بوقلمون، کارگاه سفال، اردوگاه فرهنگی، بخش کشاورزی، ساختمان‌های اداری و تجاری، جایگاه سوخت، رستوران و دو روستا در شهرستان‌های رزن و ملایر انجام شده که در این ایام به بهره‌برداری خواهد رسید.
 

 

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان با بیان اینکه بیشترین پروژه‌های گازرسانی مربوط به واحدهای صنعتی، کشاورزی و تولیدی بوده است، افزود: البته به برخی از روستاهای استان که تعداد خانوار آن‌ها بسیار کم بوده هم گازرسانی انجام شده است که در طول خدمت این دولت 13 روستا به تعداد 302 خانوار نیز از این نعمت خدادادی برخوردار شد‌ه‌اند.
 

 

وی خدمت به مردم را از افتخارات دولت سیزدهم خواند و خاطرنشان کرد: از ابتدای سال‌جاری نیز سه روستا به تعداد 106 خانوار از این نعمت برخوردار شده‌اند و این خدمت از افتخارات دولت است.

 

 
الهیاری خارطرنشان کرد: حدود ۲۳۰ هزار خانوار  در یک هزار و 75 روستای استان زندگی می‌کنند که از این تعداد، یک هزار و 44 روستا به تعداد 229 هزار و 253 خانوار از نعمت گاز بهره‌مند هستند و عملیات اجرای گازرسانی در سه روستا نیز در دست اجرا و اشتراک‌پذیری خواهد بود.
 
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal