آخرین اخبار

2. بهمن 1402 - 7:54   |   کد مطلب: 47126
ستاد دعای ندبه اسدآباد در بیانیه‌ای؛
اقدام غده سرطانی در سوریه محکوم شد
اعضای ستاد‌ مردمی‌ برگزاری‌ دعای ندبه شهرستان اسدآباد در پی شهادت پنج تن از مستشاران نظامی کشور ایران در سوریه بیانیه‌ای صادر و این اقدام وحشیانه را محکوم کردند.

به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»، در پی شهادت پنج تن از مستشاران نظامی کشور ایران در سوریه، اعضای ستاد‌ مردمی‌ برگزاری‌ دعای ندبه شهرستان اسدآباد این اقدام کوردلانه و بزردلانه را محکوم کردند.

در این بیانیه آمده:

رژیم جنایتکار صهیونیستی بار دیگر دشمنی خود را با ملت ایران با اقدام وحشیانه در ترور پنج تن از مستشاران نظامی کشورمان در سوریه نشان داد که تنها راه مقابله با این رژیم کودک کش مبارزه تا نابودی کامل این غده سرطانی است.

 

 مزدوران جنایتکار صهیونیستی اکنون پس از بیش از ۱۰۰ روز تلاش بی فرجام و قتل و خونریزی و کشتار مردم بی دفاع فلسطین بیش ازهرزمان دیگری به استیصال رسیده و در باتلاقی که خود آن را بوجود آورده‌اند در حال فرو رفتن هستند.
بی‌تردید این اقدامات از سر درماندگی و ناتوانی در مقابله با نیروهای مقاومت در منطقه است که دست به ترور و کشتار می‌زنند ولی بدانند که این اقدامات ددمنشانه بی‌پاسخ نخواهد ماند و نیروهای مقاومت، انتقام خون شهیدان والامقام حجت‌الله امیدوار، علی آقازاده، حسین محمدی، سعید کریمی، محمد امین صمدی و تمام شهیدانی را که جان خود را در دفاع از آرمان‌های ملت فلسطین و اسلام نثار کردند را خواهند گرفت.

 

ما ضمن عرض تسلیت و تبریک شهادت این شهیدان سرافراز، شجاع و فداکار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سوریه، به ملت شریف ایران و خانواده محترم شهدا، بر روح مطهر و پرفتوح آنان درود فرستاده و همنشینی در جوار رحمت حق و شهدای اسلام را مسئلت داریم و تاکید می‌کنیم راه تمام شهدای جبهه مقاومت تا پیروزی نهایی ادامه خواهد داشت.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal