آخرین اخبار

2. بهمن 1402 - 7:40   |   کد مطلب: 47128
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسدآباد گفت: در این جشنواره که با استقبال بی‌نظیر مردم این شهر مواجه شد، دو گروه موسیقی‌نواز بامداد از اسدآباد و هزاردستان از همدان به اجرای موسیقی سنتی پرداختند.

به گزارش آوای سیدجمال، جشنواره شب‌های موسیقی هگمتانه درسالن آمفی تئاتراداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسدآباد برگزار شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسدآباد گفت: دراین جشنواره که با استقبال بی‌نظیر مردم  این شهر مواجه شد، دو گروه موسیقی‌نواز "بامداد از اسدآباد " و " هزاردستان از همدان " در دو کنسرت جداگانه به اجرای موسیقی سنتی پرداختند.

رضا قاسمی محجوب با اشاره به همکاری و زحمات ارزشمند انجمن موسیقی استان و شهرستان اسدآباد اظهار کرد: برگزاری کارگاه موسیقی کودک با تدریس میثم جهانی و کارگاه آوازبا تدریس سید جمال سجادی از برنامه های جنبی جشنواره شب‌های موسیقی هگمتانه در اسدآباد بود و در پایان این رویدادها از سیدجمال سجادی هنرمند و استاد پیشکسوت عرصه موسیقی اسدآباد تجلیل گردید.

وی استقبال مردم هنردوست از کنسرت موسیقی را کم‌نظیرو قابل تقدیر دانست و یادآور شد: دی‌ماه سال‌ جاری نیزشاهد برگزاری کنسرت " گروه وزیری " به آهنگسازی کیوان ساکت و خوانندگی وحید تاج در مجتمع فرهنگی، هنری سیدجمال الدین اسدآبادی بودیم که مورد استقبال مردم هنر دوست اسدآباد قرار گرفت .

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal