آخرین اخبار

4. بهمن 1402 - 7:49   |   کد مطلب: 47139
جانشین انتظامی استان همدان از توقیف ۴ هزار و ۲۲۴ قلم انواع لوازم آرایشی بهداشتی قاچاق به ارزش ۶ میلیارد ریال و توقیف سه دستگاه خودرو در محورهای مواصلاتی اسدآباد خبر داد.

به گزارش گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»، رضا زارعی عصر امروز در جمع خبرنگاران در سالن جلسات اماکن بیان داشت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی با همکاری رئیس پلیس پیشگیری و عوامل پاسگاه انتظامی چهاردولی با تشدید اقدامات اطلاعاتی و کنترلی‌ در مسیر اسدآباد به قروه، حین کنترل خودروهای عبوری موفق به کشف محموله انواع لوازم آرایشی بهداشتی قاچاق شدند.

وی افزود: ماموران به دنبال رصد اخبار و اطلاعات واصله مبنی بر تردد کالای قاچاق، حین کنترل این محور موفق به شناسایی و توقیف یک دستگاه خودرو پراید حامل کالای قاچاق و دو دستگاه خودرو پژو شوتی و اسکورت آن شدند.

جانشین انتظامی استان همدان با اشاره به دستگیری پنج نفر در این رابطه عنوان کرد: در بازرسی صورت گرفته از خودرو ۴ هزار و ۲۲۴  قلم انواع لوازم آرایشی بهداشتی قاچاق به ارزش ۶ میلیارد ریال کشف شد.

وی با بیان اینکه طرح مقابله با قاچاق کالا و ارز به صورت جدی در محورهای مواصلاتی شهرستان استمرار دارد، یادآور شد: در این خصوص پرونده قضایی تشکیل و متهمان برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal