آخرین اخبار

7. بهمن 1402 - 8:52   |   کد مطلب: 47155
جانشین رییس پلیس راه استان همدان گفت: مه غلیظ صبحگاهی در برخی از نقاط استان موجب کندی تردد و کاهش وسعت دید رانندگان به ۲۰ متر در گردنه اسدآباد شده است.

به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»، سرهنگ ارسلان سرمدی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: بارش باران از نیمه شب گذشته در بیشتر مسیرهای برون شهری همدان آغاز شد و بارش ها در قسمت جنوبی این استان به ویژه جاده همدان - ملایر به صورت برف بود.

وی اضافه کرد: با توجه به آمادگی راهداران بلافاصله نسبت به پخش شن و نمک، برف روی جاده و بازگشایی مسیرهایی برفگیر اقدام لازم صورت گرفت و هم اینک همه مسیرهای استان همدان به جز جاده گنجنامه - تویسرکان باز است.

جانشین رییس پلیس راه استان همدان افزود: در حال حاضر ریزش برف قطع شده اما همچنان شاهد بارش باران در بیشتر جاده های این استان هستیم.

سرهنگ سرمدی گفت: بر اساس اعلام اداره هواشناسی امشب نیز شاهد ریزش برف سنگین در بیشتر جاده های برون شهری خواهیم بود بنابراین رانندگان از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند و در صورت ضرورت سفر پیش از مسافرت از سالم بودن خودرو مطمئن شوند.

وی همراه داشتن زنجیر چرخ، پر بودن باک خودرو، سالم بودن سیستم گرمایشی، پوشیدن لباس گرم و سالم بودن لاستیک ها را برای سفر ایمن در شرایط برودت هوا و ریزش برف مورد تاکید قرار داد.

وی تاکید کرد: ماموران پلیس راه از بعدازظهر امروز به علت ریزش برف سنگین اجازه تردد خودروهای بدون زنجیر چرخ را نمی دهند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal