آخرین اخبار

12. بهمن 1402 - 12:12   |   کد مطلب: 47211
فرماندار اسدآباد گفت: ۲۰۰ طرح عمرانی و اقتصادی با اعتبار ۲ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال اعتبار همزمان با دهه فجر افتتاح و کلنگ زنی می شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»، حسین علی شرکایی در دیدار با امام جمعه و مسئولان ادارات گفت: از این تعداد ۱۹۹ طرح با ۲ هزار و ۴۷۳ میلیارد و ۴۹۰ میلیون ریال به بهره برداری می رسد و عملیات اجرایی یک طرح در حوزه بهداشت و درمان آغاز می شود.

وی احداث مرکز آزمایشگاه بهورزی را تنها طرح قابل کلنگ زنی این شهرستان در دهه فجر برشمرد و ادامه داد: این طرح در سه طبقه شامل طبقه بهورزی، آزمایشگاه و سالن اجتماعات به مساحت هزار و ۶۰۰ متر مربع در دهه فجر کلنگ زنی خواهد شد.

فرماندار اسدآباد گفت: از مجموع طرح ها، هشت طرح شاخص و محرک از جمله ایمن سازی گردنه اسدآباد، مدرسه ۹ کلاسه روستای وندرآباد و واحد صنعتی بره پرواری در ۱۶ بهمن ماه با حضور استاندار همدان افتتاح می‌شود.

شرکائی در ادامه با اشاره به خدمات ارزنده دولت سیزدهم و ضرورت تبیین این خدمات در ایام الله دهه مبارک فجر برای مردم به منظور ارتقا امیدآفرینی تصریح کرد: در شهرستان اسدآباد تعدادی از کارخانه‌ها و کارگاه‌های راکد احیا شده و به چرخه تولید بازگشتند.

وی واحد صنعتی فرومنگنز با اشتغالزایی برای ۲۲۰ نفر پس از ۱۰ سال، کارخانه رب اسدآباد، کارخانه تولید بستنی یخی و نقل و نبات با ۱۲ نفر اشتغالزایی، واحد زاگرس بتن آماده پس از ۱۱ سال و شرکت لبنیاتی را از جمله واحدهای احیاء شده این شهرستان برشمرد.

فرماندار اسدآباد در خصوص طرح نهضت ملی مسکن اظهار کرد: در شهرستان اسدآباد تاکنون برای هزار و ۱۰۰ نفر از متقاضیان واجد شرایط توسط بانک رفاه و ملت پیامک صادر شده است که باید تا پایان بهمن ماه مبلغ ۴۰ میلیون تومان خود را واریز و تعیین تکلیف شوند.

وی اضافه کرد: پس از واریز وجه زمین لازم در قالب گروه ساخت در قطعات ۲۵۰ متری که در ۱۵ هکتار زمین اختصاص داده شده برای طرح نهضت ملی شهرستان در نظر گرفته شده به آنها تحویل می شود و با سهم آورده ۴۰ میلیونی خود سپس تسهیلات لازم به آنان پرداخت خواهد شد.

شرکائی افزود: همچنین در دهه فجر هزار و ۷۲ برنامه مختلف فرهنگی، ورزشی و هنری در این شهرستان برگزار می شود که برگزاری یادواره شهدا در ۴۰ مدرسه به صورت درون مدرسه ای، یادواره سه شهید شاخص شهرستانی، نواختن زنگ انقلاب در ۱۹۶ مدرسه و جشن انقلاب در ۱۰ نقطه شهر و روستاهای شاخص از جمله این برنامه ها است.

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal