آخرین اخبار

12. بهمن 1402 - 14:18   |   کد مطلب: 47213
مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان همدان از اجرای ۱۲ هزار کیلومتر-باند برفروبی و نمکپاشی طی ۲۴ ساعت گذشته در محورهای مواصلاتی این استان خبر داد:

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»،مهرداد آهکی گفت: باتوجه به پیش بینی سازمان هواشناسی مبنی بر بارش برف، تمامی عوامل راهداری استان همدان با آمادگی کامل در ۳۵ راهدارخانه و ۴۵ گردنه برف گیر مستقر شده اند و همچنان بدون وقفه مشغول برفروبی و نمکپاشی راهها هستند.

وی تصریح کرد: تمامی محورهای استان همدان بجزء محور گنجنامه- تویسرکان باز و تردد به صورت عادی و روان در جریان می باشد، لازم به ذکر است هم اکنون بارش برف در همه محورهای استان تا اواخر امروز جمعه ۱۳ بهمن  ادامه خواهد داشت.

آهکی اظهار داشت: از همه همشهریان و هموطنان گرامی خواهشمندیم از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند و در صورت اجبار به سفر با شمارگیری سامانه تلفنی ۱۴۱ از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده های کشور مطلع شوند و حتما از به همراه داشتن زنجیر چرخ، تجهیزات زمستانی، پر بودن باک خودرو، سالم بودن سیستم گرمایشی و برف پاکن خودور مطمئن شوند.

وی در پایان گفت: در مرکز مدیریت راههای استان همدان برای اولین بار ۲۶۰ خط تلفن بصورت پاسخگویی  همزمان فعال است تا مردم عزیز بتوانند به سهولت از وضعیت جوی و ترافیکی استان و کشور مطلع شوند.
انتهای پیام/

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal