آخرین اخبار

14. بهمن 1402 - 8:00   |   کد مطلب: 47221
تأکید فرمانده سپاه و بسیج مقاومت ناحیه اسدآباد خطاب به مردم:
نیت شوم دشمنان را خنثی کنید
فرمانده سپاه و بسیج مقاومت ناحیه شهرستان اسدآباد ایستادگی در مقابل بحران‌ها را یکی از مهم‌ترین دستاوردهای نظام خواند و تأکید کرد: ملت هوشیار با حضور پرشور در انتخابات ۱۱ اسفند، نیت‌های شوم آمریکا و رژیم منحوس صهیونیستی ،معاندین و منافقین علیه نظام اسلامی را خنثی کنند.

امیدعلی الیاسی در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال» با تبریک و گرامیداشت چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، گفت: این انقلاب با گذشت ۴۵ سال از عمر پر برکت خود به نظامی مقتدر و اثرگذار در مسائل منطقه و جهان تبدیل شده  است،

 

وی ادامه داد: این نظام دارای ملتی فهیم، بصیر و دشمن‌شناس است که علی‌رغم وجود شرایط تحریم‌ها وتوطئه‌ها، به پیشرفت‌ها و دستاوردهای بی‌شماری دست یافته است.

 

فرمانده سپاه و بسیج مقاومت ناحیه شهرستان اسدآباد با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در بیانیه گام دوم مبنی بر اینکه انقلاب پرشکوه ملت ایران در برابر همه وسوسه‌هایی که غیر قابل مقاومت به نظر می‌رسیدند از کرامت خود و اصالت شعارهایش صیانت کرده است، تصریح کرد: بحران‌هایی که گاه فقط یکی از آن‌ها برای زمین زدن یک نظام کافی است ولی با عنایت خدا و تدابیر بی‌نظیر امامین انقلاب و بصیرت و هوشیاری مردم همیشه در صحنه و به برکت خون شهدا در ایران اسلامی همه توطئه‌ها از بین رفته و نظام مقدس به دستاوردهای بی شمار رسیده است.

 

وی ایستادگی در مقابل بحران‌ها را یکی از مهم‌ترین دستاوردهای نظام دانست و گفت: یکی از توطئه‌های سیاسی اخیر دشمنان استفاده از انتخابات به عنوان ابزاری برای براندازی و ایجاد شبهه و اخلال در روند این رویداد مهم است.

 

الیاسی با بیالن اینکه در روزهای باقیمانده تا انتخابات، دشمنان تلاش می‌کنند تا مانع تحقق انتخابات مطلوب نظام اسلامی شوند، افزود: آنان به دنبال آن هستند که از مشارکت گسترده مردم بکاهند، فضای انتخابات را ناامن و  سلامت آن را زیر سوال ببرند.

 

وی ادامه داد: دشمنان دنبال آن است که روند قانونی انتخابات را مخدوش و جمعی از طیف‌های سیاسی را به تحریم انتخابات سوق دهند، رقابت‌های انتخاباتی را از دایره اخلاق خارج سازند و از نشستن شایستگان بر مسند قدرت جلوگیری کنند، البته که این‌ها بخشی از خواب‌ها و توهمات دور از  دسترسی است که دشمنان در سر می‌پرورانند.

 

فرمانده سپاه و بسیج مقاومت ناحیه شهرستان اسدآباد با اشاره به هوشیاری مردم انقلابی ایران، گفت: البته که مردم انقلابی ایران اسلامی بایستی در مقابل ترفندهای دشمنان هوشیار بوده و با حضور پرشور در انتخابات ۱۱ اسفند، نیت‌های شوم آمریکا و رژیم منحوس صهیونیستی ،معاندین و منافقین  علیه نظام را خنثی کنند.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal