آخرین اخبار

14. بهمن 1402 - 7:51   |   کد مطلب: 47222
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه سپاه ناحیه اسدآباد:
هر جا ادبیات انقلاب بود، پیشرفت کردیم
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه سپاه ناحیه شهرستان اسدآباد با بیان اینکه هر جا ادبیات انقلاب و تفکر «ما می‌توانیم» بود، پیشرفت داشته و هرجا این تفکر نبود، پس رفت کردیم، گفت: اگر امروز در خودروسازی لنگ می‌زنیم، به خاطر تفکر لیبرالی است.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»، حجت‌الاسلام و المسلمین غفاری شامگاه دیشب در یادواره شهدای سرافراز سیف‌آباد از توابع بخش مرکزی شهرستان اسدآباد که با حضور جانشین فرماندهی سپاه ناحیه اسدآباد، معاون سیاسی امنیتی فرمانداری، بخشدار مرکزی، جمعی از خانواده معظم شهدا و اهالی این روستا برگزار شد، با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی در طول 45 سال گذشته تاکنون، گفت: صنعت ماهواره یکی از پیچیده‌ترین صنایع در جهان است که ایران اسلامی در یک روز سه با ماهواره‌بر سیمرغ، سه ماهواره کیهان، مهدا و هاتف را به آسمان پرتاب می‌کند.

 

وی گفت: بعضاً وقتی در خصوص پرتاب ماهواره هم صجبت می‌شود، می‌گویند مگر موشک برای ما غذا در سفره می‌شود و به چه درد ما می‌‎خورد، افزود: پرتاب این ماهواره هم یک روز به درد ما می‌خورد و این نشان از ابرقدرتی ما دارد.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه سپاه ناحیه اسدآباد تصریح کرد: هر جایی که ادبیات انقلاب و تفکر «ما می‌توانیم» در آن رسوخ کرده و نشسته، ما شاهد ساخت ماهواره و جت جنگی بوده‌ایم البته در صنعت خودروسازی هنوز دیدگاه‌ها و زیرساخت‌ها لیبرالی و نگاه به غرب هست.

 

وی تأکید کرد: هر جا ادبیات انقلاب بود، ما پیشرفت و هرجا این تفکر نبود، پس رفت داشتیم که خودروسازی نمونه آن است.

حجت‌الاسلام و المسلمین غفاری به خاطرات محمدرضا پهلوی و دیکته کردن آمریکایی‌ها به او اشاره کرد و گفت: ما قبل از انقلاب و در دوران پهلوی نه آب سالم و آشامیدنی و نه برق و گاز داشتیم، امروز به برکت انقلاب به این دستاوردها دست یافتیم.

 

وی با اشاره به شرایط تحریم و ترورهای قضات، رئیس جمهور و امثالهم، گفت: ما همانند خودرویی که در ماسه و سنگلاخ حرکت می‌کند در کنار کشورهایی که در  آسفالت صاف حرکت می‌کردند، امروز در حال رسیدن به قله هستیم و تنها دستاورد خون شهداست.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه سپاه ناحیه اسدآباد با اشاره به وصیت خون شهدا و جهاد آنان در راه خدا، خاطرنشان کرد: اگر امروز بخواهیم مغلوب جنگ شناختی و روانی دشمن شویم، خیانت به خون شهداست.

 

 

وی با اشاره به اینکه امروز اگر با مشکلات در طول 45 سال گذشته تاکنون مواجهیم، به خاطر رژیم غاصب صهیونیست و آمریکای خبیث است، افزود: امروز جنگ بین حق و باطل علنی شده و جنگ علیه بقاء است.

حجت‌الاسلام و المسلمین غفاری با اشاره به اینکه امروز یمن از ایران الگو می‌گیرد و مقابل صهیونیست ایستاده، خاطرنشان کرد: ما باید قدر ارزش‌ها بدانیم، هر جا مردم پشت انقلاب بودند، انقلاب پایدار و پیروز است.

وی به انتخابات پیش‌رو و تلاش دشمنان برای کاستن مشارکت در آن، افزود: بر این باورند که ما این همه رأی داده‌ایم چه شده، یک سؤال می‌کنیم از آنان که اگر رأی دادن و یا رأی ندادن ما فایده ندارد شما چرا دست و پا می‌زنید!؟

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه سپاه ناحیه اسدآباد تأکید کرد: امروز انتقام خون شهیدان ما حضور در انتخابات است، تمام دنیا نگاهش این است که ملت ایران در انتخابات 11 اسفند چه خواهد کرد که قطعاً با حضور و مشارکت خود یک سیلی محکم به دشمن خواهند زد.
انتهایی پیام/ن

 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal