آخرین اخبار

14. بهمن 1402 - 9:37   |   کد مطلب: 47225
فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد از کشف ۱۲ رأس گوسفند سرقتی و دستگیری ۳ نفر سارق در این رابطه در هفته گذشته خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»، مصیب شاهملکی از کشف ۱۲ رأس گوسفند سرقتی در شهرستان اسدآباد خبر داد و گفت:  در پی وقوع یک فقره سرقت احشام در هفته گذشته در سطح یکی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان، بلافاصله مراتب پیدایش و دستگیری سارق و یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

 

وی افزود: پس از حضور در صحنه و ردزنی مسیر حرکت سارقین و انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی گسترده مأموران پاسگاه انتظامی چهاردولی، به احدی از سارقین حرفه‌ای محلی مظنون و با هماهنگی مراجع قضایی وی را دستگیر و به پاسگاه منتقل کردند.

 

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد با اشاره به انجام بازجویی‌های  فنی و مواجهه وی با شواهد موجود، ادامه داد: نهایتاً سارق به سرقت گوسفندان با همدستی ۲ نفر دیگر اعتراف و محل نگهداری آن‌ها را اعلام کرد.

 

وی گفت: مأموران پاسگاه با هماهنگی مراجع قضایی به محل عزيمت و با کشف ۱۲ رأس گوسفند سرقتی، در اقدامی ضربتی یک نفر دیگر از همدستان وی را دستگیر و پس از تحویل احشام به مالباخته،  پرونده تکمیل و تحویل پلیس آگاهی شهرستان شد.

 

شاهملکی با اشاره به دستگیری یکی دیگر از سارقان توسط پلیس آگاهی شهرستان و اعتراف آنان به بزه انتسابی، یادآور شد: متهمان به مراجع قضائي معرفي و با قرار مناسب روانه زندان مرکزی همدان شدند.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal